Κεφάλαιο 18.

7.9K 657 101
                                    

Ακούστε το τραγούδι 👆

(P!nk-Sober)

***

Ιωάννας pov

Αποφάσισα επιτέλους να σηκωθώ από το κρεβάτι.

Η ώρα ήταν 9 το πρωί και εγώ ακόμα και αν δεν είχα κλείσει ματι όλη νύχτα, δεν ήθελα να σηκωθώ από το απαλό στρωματακι μου.

Όλη την νύχτα εβλέπα ταινίες, ενημερώσεις στα social media, άκουγα Μουσική και σκεφτόμουν.

Και έβγαλα και ένα συμπέρασμα.

Το μόνο πράγμα που θα μου έλειπε στον άλλο κόσμο θα ήταν το κρεβάτι μου, αυτό είναι σίγουρο.

Δεν μου φαίνεται περίεργο.

Από μικρή μου άρεσε να ξαπλώνω στο κρεβάτι, εκεί κάνω τα πάντα.

-Καλημέρα όμορφη! ακούστηκε η φωνή του Μάριου διπλα μου όταν βγήκα απο το δωμάτιο μου.

-Που την είδες? ρώτησα ειρωνικά και στήριξα τα χέρια μου στα πλευρά μου.

-Καλή μερα είναι σήμερα, γιατί το λες με τέτοιο τρόπο? ρώτησε περίεργος και εγω ρολαρα τα μάτια μου ξεφυσωντας.

-Δεν εννοώ για την Καλημέρα, για την ομορφιά πάνω μου λέω, ξεκαθάρισα και εκείνος  με κοίταξε με βλέμμα ανωτερότητας.

-Λες χαζομάρες πρωί πρωί, είπε και μου τσίμπησε το μάγουλο. Λοιπόν κανόνισα με τον Αχιλλέα και την Αντα να πάμε για μπάνιο όποτε πήγαινε βάλε το μαγιό σου, πρόσθεσε και τον κοίταξα με γουρλωμενα μάτια.

-Πας καλα παιδάκι μου, γιατί κανόνισες κάτι τέτοιο χωρίς εμένα? ύψωσα λίγο τον τόνο της φωνής μου.

-Γιατί θέλω να βγαίνεις έξω σαν να μην συμβαίνει τίποτα και να περάσεις καλά, ειπε ανασηκωνοντας τους ώμους του.

-Ρε Μαριε

-Σκασμός, δίεκοψε την γκρίνια μου. Έδωσα μια υπόσχεση και για να την κρατήσω πρέπει να συνεργαστείς. Τώρα πήγαινε ετοιμάσου Γιατί σε λίγο θα έρθουν τα παιδιά, είπε και πήγε στο δωμάτιο του αφήνοντας με άφωνη.

Μπήκα στο δωμάτιο μου εκνευρισμένη και πήρα την τσάντα θαλάσσης στα χέρια.

Βρήκα το μαγιό μου και Αφού έβγαλα τα ρούχα μου το έβαλα και από πάνω φόρεσα ξανά κάτι πρόχειρα ρούχα.

Κοίταξα το χέρι με τις χαρακιές και κατάλαβα δύο πράγματα.

1. Μόλις βγω στην παραλία θα φαίνονται

Make her happy againWhere stories live. Discover now