Κεφάλαιο 8.

8.2K 666 242
                                    

***

-Ιωάννα πες σε παρακαλώ στον Μάριο να έρθει να φάει, μου ειπε η Αναστασία το μεσημέρι.

Γιατί Εγώ?

-Όκευ, πάω ,είπα διστακτικά και ανέβηκα τις σκάλες.

Έφτασα έξω από την πόρτα και χωρίς σκέψη την άνοιξα απότομα και...

Περίμενε κάνει αυτό που βλέπω?

Αμέσως μόλις άκουσε ότι η πόρτα άνοιξε γύρισε και με κοίταξε τρομοκρατημένος.

-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, τσίριξα δυνατά και έκλεισα με φορά την πόρτα.

Θεε μου Αυτός εκεί μέσα την επαιζε!

Έτρεξα στο δωμάτιο μου κατακόκκινη και έκατσα πάνω στο κρεβάτι.

Ηρέμησε Ιωάννα... Ηρέμησε...

Δεν Είναι η πρώτη φορά που βλέπεις ανδρικό μόριο!

Σιγά τα αυγά Δηλαδή!

Έχεις δει και τον Πάνο γυμνό...

Αν και νομίζω ότι του Μάριου είναι πιο μεγάλο.

ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΩ?!

ΜΕ ΒΆΡΕΣΕ ΤΟ ΣΟΚ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ!

Ο Μάριος μπήκε στο δωμάτιο έξαλλος.

-Πας καλά κούκλα Μου? Τι στο διάολο σκεφτόσουν?! Ξέρεις χτυπάμε Πριν μπούμε! ψιθυροφωναξε κόκκινος από θυμό.

-Ξέρεις δεν το έχω συνηθίσει! Στο παλιό μου σπίτι δεν χτυπαγα για να μπω! είπα στον ίδιο τόνο και σηκώθηκα όρθια.

-Ναι όμως εδώ πέρα δεν είναι το παλιό σου σπίτι και μάθε επιτέλους ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ ΤΗΝ ΠΌΡΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΣ! ψιθυροφωναξε για άλλη μια φορά και τόνισε τις τελευταίες λέξεις.

-Μάλιστα κύριε δεν θα το ξανακάνω! είπα ειρωνικά και στήριξα τα χέρια μου στη μέση μου.

-Τέλος πάντων, λέγε τι ήθελες και μπήκες στο δωμάτιο, είπε πιο χαλαρός αλλά ακόμα με το βλέμμα του "ανώτερου".

-Μου είπαν να σε φωνάξω, να έρθεις να φάμε, του ειπα με ξινή μούρη και Αφού τον προσπέρασα βγήκα απο το δωμάτιο και κατέβηκα τις σκάλες κατευθυνόμενη στην κουζίνα.

Τι έκανα πάλι θεέ μου?!

***

-Ναι σου λέω ήταν ότι χειρότερο έχω ζήσει! είπα στην Αντα η οποία με είχε καλέσει σπίτι της αυτή τη φορά για να μην έχουμε τα προηγούμενα.

-Δώσε λεπτομέρειες ρε κοπέλα Μου! Ήταν μακρυ, κοντο, λεπτό, χοντρό? με ρώτησε και γουρλωσα τα μάτια.

Make her happy againTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang