Τρίτη 20 Ιουνίου 2017
Επιτέλους έδωσα το τελευταίο μάθημα στη Σχολή!
Αντίο βιβλία!
Θεε μου αυτός ο τελευταίος μήνας ήταν μαρτύριο με το διάβασμα...
Δεν μπορώ όμως να πω ότι ηταν το ίδιο και στο σπίτι.
Εκτος απο την κατάσταση με τον πατέρα μου όλα είναι απρόσμενα Καλά...
Η Αναστασία μου φαιρεται υπέροχα όπως και απο την πρώτη στιγμή που με γνώρισε.
Μέχρι και με τον Μάριο είμαστε Καλύτερα απο Πριν.
Εντάξει δεν λέω ότι έχουμε γίνει κολλητοί απλά δεν μου μιλάει ουτε μου συμπεριφέρεται σκατενια όπως πριν...
Δεν περίμενα να το πω ποτέ αυτο αλλά τον συμπαθω...
Η Άντα Φυσικά έχει πάρει τα πάνω της ότι δήθεν ερχόμαστε κοντά και δεν αργεί η ώρα που θα ερωτευτουμε ο ενας τον άλλο και θα τα φτιάξουμε...
Όπως κάνει και αυτή τη στιγμή που είμαστε μαζί.
-Και όταν θα τα φτιάξετε και θα λες 'αχχχ είμαι ερωτευμένη' εγώ θα είμαι σε φάση 'στα έλεγα φιλενάδα αλλα δεν με πίστευες', συνέχισε να μιλάει μονη της όσο επιστρέφαμε σπίτι.
-Καλά κοίτα Εσύ τι θα Κάνεις με το αμόρε σου, τον Αχιλλέα και μετα κοίτα ότι όλα αυτά που λες θα γίνουν αντίστροφα, της είπα κοροϊδευτικά και γύρισε να με κοιτάξει.
-Πόσες φορές θα στο πω δεν τρέχει τίποτα με τον Αχιλλεα! αναφώνησε αγανακτισμένη.
-Πόσες φορές θα στο πω δεν τρέχει τίποτα με τον Μάριο! είπα στον ίδιο τονο, χρησιμοποιώντας τις ίδιες λέξεις με εκείνη, μόνο που άλλαξα το όνομα.
Έβγαλε ενα μουγκρητό θυμού και συνεχίσαμε να περπατάμε, εκείνη με το βλέμμα του "τώρα τι να πω?" Και εγω γελώντας.
Φτάσαμε στο σπίτι μου και μόλις άνοιξα την πόρτα είδαμε τον Μάριο και τον Αχιλλεα να παίζουν βίντεο γκειμς.
-Δεν λέγαμε κάτι άλλο? με ρώτησε ψιθυριστά η Άντα στο αυτί και επνιξα ενα γελακι.
-Τι γίνεται κορίτσια? ρώτησε ο Μάριος χωρίς να πάρει τα μάτια του από την τηλεόραση.
-Καλά εσείς? ρώτησα εγώ.
-Μια χαρ- όχι ρε μαλακα πήγαινε πιο κει! φώναξε στον Αχιλλέα και εγώ με την Άντα γελάσαμε.
-Μπράβο μαλακα, τι κατάλαβες που χάσαμε? ρώτησε ο Αχιλλέας νευριασμένος και εγώ με την Άντα γελάσαμε σιγανά.
STAI LEGGENDO
Make her happy again
Teen FictionΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...