Κεφάλαιο 52.

6.7K 576 45
                                    

(Beyonse-Run the world)

***

Μόλις γύρισα στην καμπίνα μου και με το που κάθισα στο κρεβάτι η Άντα μπήκε μέσα τρομαζοντας με.

-Που ήσουν τόση ώρα? Έχω νεύρα και θέλω κάπου να τα πω! είπε, μέσα στην ένταση η κολλητή μου και κάθισε δίπλα μου.

-Τι έγινε? ρώτησα ξέροντας πως ο λόγος που είναι έτσι είναι κάτι που είπε ή έκανε ο Αχιλλέας.

- Με ακολούθησε το γομαρι μέχρι εδώ και άρχισε να με ρωτάει για τον Θάνο... Και γιατί με κοιταγε έτσι, γιατί και γέλαγα με τους φίλους του και γιατί αυτό και Γιατί εκείνο? Και στο τέλος που του λέω ένα άντε γαμησου γυρνάει και μου λέει "νομίζω δεν έχει δεύτερη πουτανα το πλοίο, μονο εσύ είσαι εδώ μέσα". Ακούς τον ηλίθιο?! Με αποκάλεσε πουτανα μπροστά στην μούρη μου! Τον χαστουκισα, σηκώθηκα και έφυγα... Πήγα στην καμπίνα μου να ακούσω λίγο μουσική. Τα νεύρα μου ήταν κροσια! Καλά δεν λες ότι τώρα δεν έχω καθόλου νεύρα αλλά έχω χαλαρώσει λίγο, μονολογούσε και κουνούσε το σώμα της με ένταση φανερώνοντας έτσι τον εκνευρισμό της.

-Χαλάρωσε... Σκέψου ότι σε λίγο επιτέλους φτάνουμε στη Σαντορίνη! είπα προσπαθώντας να την ηρεμήσω.

-Ακόμα χειρότερα Δηλαδή! Θα μου χαλάσει τις διακοπές ο μπάσταρδος, είπε ακόμα πιο έξαλλη από πριν.

-Αυτός ο μπάσταρδος σου αρέσει, της υπενθύμισα και με κοίταξε με βλέμμα που θα μπορούσε να με σκοτώσει.

-Πάλι καλά συνειδητοποίησα ότι αυτό που νιώθω είναι μια τρέλα που θα περάσει σύντομα. Γιατί με τέτοια συμπεριφορά δεν νομίζω να περάσει εβδομάδα παραπάνω που να μου αρέσει. Ο Αχιλλέας δεν είναι άτομο που ερωτεύεσαι, είναι αδύνατο. Είναι ξεκάθαρα μια μαλακια του εγκεφάλου μου που κάποια στιγμή θα φύγει, άρχισε πάλι να μιλάει μόνη της.

Ήθελα να ήξερα δεν βαρέθηκε να είναι τόση ώρα νευριασμενη?

Σε λίγο φτάνουμε στο νησί που θα κάνουμε για πρώτη φορά διακοπές μαζί, δεν έχει ενθουσιαστεί καθόλου?

Υποτίθεται ότι πάμε για να διασκεδάσουμε, όχι για να τσακωθουμε...

***

Κατεβήκαμε από το καράβι και βγήκαμε από το λιμάνι οδηγώντας στο ξενοδοχείο.

Όταν φτάσαμε, μπήκαμε μέσα και πλησιάσαμε την ρεσεψιόν.

-Δυο δίκλινα στο όνομα Παπαγεωργίου, απευθύνεται ο Μάριος στην ρεσεψιονιστ.

-Μάλιστα... Στον τρίτο όροφο δωμάτια 324 και 325, μας είπε ευγενικά και μας έδωσε τα κλειδιά.

Make her happy againOnde histórias criam vida. Descubra agora