Κεφάλαιο 106.

4.9K 436 34
                                    

***

Ιωάννας pov

-Έλα από το σπίτι της Χριστίνας, τώρα. Θέλουμε να μιλήσουμε.

Πάτησα Αποστολή στο μήνυμα για την Άντα και έκλεισα το κινητό μου.

Δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένω άλλο. Ποσό καιρό μπορεί να τα έχει με τον Αχιλλέα και να μην το έχει πει ούτε σε εμένα ούτε στην Χριστίνα? Και γιατί ο Μάριος δεν έχει ακούσει τίποτα από τον Αχιλλέα για την Άντα, αλλά αυτός τον κορόιδευε ότι και καλά τα έχει με την Ελιζα?

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω.

Υποτίθεται είμαστε κολλητές, θα έπρεπε να είμαστε οι πρώτες που θα το μαθαίναμε, όπως και όταν τα έφτιαξα εγώ με τον Μάριο. Η Άντα και η Χριστίνα ήταν οι πρώτες που το έμαθαν. Αυτό έπρεπε να έχει κάνει και η Άντα.

Άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο του μεσσεντζερ και έτσι άνοιξα το κινητό μου.

-Οκευ θα έρθω...💜

Οι καρδιές μας μαραναν τώρα.

Εαν όντως τρέχει κάτι με τον Αχιλλέα και δεν μου το έχει πει, θα θυμώσω απίστευτα πολύ.

Και το ξέρω ότι από ότι φαίνεται όντως τα έχουν, απλά προσπαθώ από το πρωί να πείσω τον εαυτό μου ότι κάτι άλλο συμβαίνει.

Και ελπίζω να μην βγω λάθος.

***

-Ήρθε? ρώτησε η Χριστίνα μόλις μπήκα στο δωμάτιο.

-Δεν θα άκουγες το κουδούνι?

-Είπα μήπως την πρόλαβες πριν χτυπήσει.

-Όχι. Έπρεπε να της έχω πει ώρα...

-Μήπως να της στείλεις μήνυμα?

-Ναι, καλύτερα να στείλω.

Πήρα το κινητό μου στα χέρια και μπήκα στην συνομιλία μου με την Άντα.

-Τι ώρα θα έρθεις? έστειλα και περίμενα μαζί με την Χριστίνα πάνω από το κινητό για να απαντήσει.

-Vasika Kati etuxe Kai den mporw na erthw... Ta leme aurio sthn sxolh😘😘😘

Κοιτάχτηκα με την Χριστίνα και ξανα κοίταξα το μήνυμα.

-Σήκω, είπα και πετάχτηκα πάνω.

Κάπου πρέπει να έχω βάλει τα κλειδιά για το σπίτι της Άντας.

-Που πάμε? Τι ψάχνεις? ρώτησε η Χριστίνα παραξενεμενη.

-Στο σπίτι της. Κάπου έχω τα κλειδιά που μου είχε δώσει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Α να τα! Επιτέλους. Πάμε, είπα και πήρα το μπουφάν μου, όπως έκανε και η Χριστίνα.

Make her happy againWhere stories live. Discover now