Βάλτετο τραγούδι να παίζει 👆
(Cartoon-On and on)
***
Εδώ και μια εβδομάδα ο Μάριος με γράφει για την Κωνσταντίνα.
5 βράδια συνεχόμενα πηγαίνει σπίτι της και γυρνάει το πρωί άυπνος επειδή συζητάνε.
Λέει έχουν βρει πολλά κοινά μεταξύ τους και οι συζητήσεις τους κάνουν τον Μάριο να νιώθει άνετα μαζί της.
Αλλά τι περίμενα?
Αργά ή γρήγορα θα σταματούσε να ασχολείται όλη την ώρα μαζί μου και θα ζούσε και την ζωή του.
Η Άντα πάλι αποφεύγει συνέχεια τη συζήτηση σε σχέση με το τι έγινε εκείνο το πρωί στη σοφίτα με τον Αχιλλέα και αυτές τις μέρες έχουμε συναντηθεί μόνο δυο φορές.
Και όταν λεω συναντηθεί εννοώ ότι εχω πάει σπίτι της και απλά κοιτιομαστε και σκεφτόμαστε η καθε μια τα δικά της γιατί δεν βρίσκουμε κάτι αλλο να πούμε.
Ο πατέρας μου όπως πάντα δεν μου δίνει σημασία.
Ναιπ όλα καλά στη ζωή μου!11!1
Για άλλη μια φορά άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα.
Η ώρα ήταν 8:30.
Μπα άργησε κιόλας σήμερα...!
Βγήκα από το δωμάτιο και τον ειδα να ανεβαίνει τα σκαλια και να λάμπει. Φαινόταν πολύ χαρούμενος.
-Τι έγινε? τον ρώτησα καθώς είχα σταυρώσει τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου και είχα στηριχθεί στην κάσα της πόρτας του δωματίου μου.
-Τα φτιάξαμε! είπε ενθουσιασμένος και ένιωσα τα πόδια μου να κόβονται.
-Τι? ρώτησα μη μπορώντας να το πιστέψω.
Τόσο γρήγορα και προχώρησε σε σχέση?
Δεν έχει κλείσει ούτε μια εβδομάδα που την γνώρισε.
-Της ζήτησα να γίνει η κοπέλα μου και δέχτηκε! είπε χωρίς να φύγει ο ενθουσιασμός από το πρόσωπο του και την φωνή του.
-Ωραία! είπα προσποιούμενη ότι χάρηκα με τα νέα.
Δεν χάρηκα καθόλου!
Τώρα και αν θα με γράφει για αυτή...
-Το ξέρω ει, ξεκίνησε να λέει αλλά το κινητό του άρχισε να χτυπάει σταματώντας τον.
Χαμογέλασε ακόμα περισσότερο όταν είδε τον αριθμό που τον καλεί και δέχτηκε την κλήση.
KAMU SEDANG MEMBACA
Make her happy again
Fiksi RemajaΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...