(Haille Seinfeld-Capital letters)
***
Ιωάννας pov
-Γεια, είπε ο Μάριος μπαίνοντας στο δωμάτιο μου.
-Γειααα, είπαμε ταυτόχρονα εγώ και η Άντα χαλαρά.
-Εμμμ μήπως έχετε δει το κινητό μου? ρώτησε και έξυσε τον σβέρκο του.
-Νομίζω τελευταία φορά που το είδα ήταν στο τραπεζάκι του σαλονιού πριν φύγουμε από το σπίτι... Το πήρες από εκεί? ρώτησα παίζοντας τον ρόλο μου.
-Απο όσο θυμάμαι ναι... Το έβαλα στο σακίδιό αλλά τώρα δεν το βρίσκω εκεί...
-Μήπως δεν το έβαλες Τελικά στο σακίδιό? ρώτησε η Άντα και ο Μάριος γουρλωσε τα μάτια του.
-Όχι δεν μπορεί... Αφού το θυμάμαι πως το έβαλα στο σακίδιό δεν το ξέχασα...! μονολόγησε καθώς κοιτούσε το κενό.
Η πόρτα χτύπησε πάλι και αυτή τη φορά ο Αχιλλέας βρέθηκε μπροστά μας.
-Μάριε μήπως σου έδωσα το κινητό μου? ρώτησε και η Άντα έπνιξε ένα γελάκι.
-Γιατί γελας? την ρώτησα εγώ για ξεκάρφωμα.
-Γιατί θα έχει τόση πλάκα να έχουν ξεχάσει τα κινητά τους σπίτι, είπε και ξέσπασε σε γέλια κάνοντας τους άλλους να φρικαρουν.
-Δεν γίνεται ρε αφού θυμάμαι ότι το πήρα μαζί μου, άρχισαν να λένε τα αγόρια.
-Το βρήκα... Ιωάννα φερε μου το κινητό σου, είπε ο Μάριος σε εμένα.
-Τέλεια έχει σημα... Πάω λίγο δίπλα να καλέσω τον αριθμό μου, είπε και έφυγε.
-Ρε δεν παίζει να έχω αφήσει το κινητό μου στο σπίτι...! μονολογούσε ο Αχιλλέας.
Έπειτα από λίγο ήρθε ξανά ο Μάριος ακόμα πιο ανήσυχος από πριν...
-Μαλακα δεν το βρίσκω, τι θα κάνω?! ρώτησε φρικαρισμένος.
-Για κάτσε να κάνω και εγώ μια δοκιμή, είπε και πήρε το κινητό μου.
-Γαμω τι θα κάνω τώρα?! Δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω, θα μείνω χωρίς κινητό για μια εβδομάδα σχεδόν, μονολογούσε και πήγαινε πέρα δώθε.
-Εσυ τι κάθεσαι εδώ? Στην καμπίνα σου πρέπει να πας για να ακούσεις το κινητό να χτυπάει, είπε η Άντα απευθυνόμενη στον Αχιλλέα.
-Κάτσε να το καλέσω και θα πάω εκεί σε ένα λεπτό είπε και έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα άρχισε να ακούγεται μουσική μέσα στην καμπίνα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Make her happy again
Fiksi RemajaΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...