Βάλτε το τραγούδι να παίζει 👆
(NF-Can you hold me)
Έκανα μερικά βήματα προς την έξοδο της κουζίνας για να μπορέσω να ακούσω τον Μάριο από το σαλόνι.
Λένε η περιέργεια σκότωσε την γάτα, αλλά από τη στιγμή που έχει πολύ καιρό να πάρει αυτό το ύφος πρέπει να μάθω ποιος τον πήρε τηλέφωνο.
-Ναι ναι... Δυστυχώς όχι. Σίγουρα ναι. Εντάξει. Τα λέμε Κωνσταντίνα, είπε και από ότι κατάλαβα έκλεισε το κινητό του.
Χμμ ώστε Κωνσταντίνα...
Γύρισα στην θέση μου και περίμενα να μπει στην κουζίνα για να τον ανακρινω.
Όταν επιτέλους μπήκε τον κοίταξα με το πιο ανακριτικό ύφος που έχω.
-Λέγε ποια είναι και που την γνώρισες?! είπα.
Ακούστηκα σαν να είμαι μάνα του.
-Τι? ρώτησε και καλά ανιξερος.
-Αυτή που σου τηλεφώνησε λέγε ποια είναι, συνέχισα ακάθεκτη να έχω το βλέμμα του ανακριτή.
Χαμογέλασε και κοίταξε για λίγο το πάτωμα.
-Είναι μια κοπέλα που γνώρισα χθες στο μπαρ, είπε και δάγκωσε το χείλος του.
-Αχα! Αρα σου αρέσει! ειπα λες και ανακάλυψα κάτι σημαντικό.
-Εντάξει είναι ωραία, εξήγησε και χαμογέλασε πάλι.
Γιατί νιώθω την καρδιά μου να σφίγγεται?
Χαμογέλασα ψεύτικα καθώς κατάλαβα ότι έχω πολύ καιρό να τον δω να βγαίνει και να διασκεδάζει.
Εξαιτίας μου... Ασχολείται με εμένα και τα ψυχολογικά μου και δεν έχει χρόνο για τον εαυτό του...
-Και? Κανονίσατε να βγείτε? ρώτησα αν και νομίζω ότι ήδη η απάντηση θα είναι αρνητική.
-Εμμ όχι... Της ειπα ότι δεν μπορώ, είπε και ξεφυσιξε.
-Γιατί?
-Γιατί δεν θέλω να σε παρατάω για να βγαίνω με γκομενες.
Τον κοίταξα με δολοφονικό και παράλληλα θυμωμένο βλέμμα.
-Πάρτην τώρα τηλέφωνο και πες της να βγείτε. Τώρα όμως έφυγες, είπα και με κοίταξε έκπληκτος.
-Μα δεν
-Τώρα είπα. Δεν θα βάζεις την ζωή μου πάνω από την δική σου. Θα είμαι καλά, κανόνισε να βγείτε. Σήμερα κιόλας, είπα και του έκανα νόημα με τα μάτια μου να πάρει τηλέφωνο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Make her happy again
Fiksi RemajaΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...