Κεφάλαιο 92.

6K 545 119
                                    

***

Άντας pov

-Σταματα να πειράζεις την κοιλιά μου ρε παιδί μου! Γαργαλιεμαι σου λέω! είπα, σφίγγοντας τα δόντια μου, στον Αχιλλέα, ο οποίος χάιδευε με τα ακροδάχτυλα του την κοιλιά μου.

Και του έχω πει ΆΠΕΙΡΕΣ φορές.

Γαργαλιεμαι!

Δηλαδή πόσο δύσκολο μπορεί να είναι για να το καταλάβει?

-Το ξέρω ότι γαργαλιεσαι, γι' αυτό το κάνω, είπε με υφακι και του χτύπησα το χέρι.

-Σταματα, είπα κοφτά αλλά εκείνος χαμογέλασε σαν καθυστερημένο και μετακίνησε τα χέρια του στα πλευρά μου, εκεί που γαργαλιεμαι πιο πολύ. ΙΙΙΙΙ ΜΗΗΗ ΣΤΑΜΆΤΑ ΗΛΙΘΙΕΕΕ ΑΧΑΧΑΧΑ ΣΤΑΜΆΤΑ, ΚΑΙ ΕΚΕΊ ΓΑΡΓΑΛΙΕΜΑΙ ΒΛΑΚΑΑΑ ΑΧΑΧΑΧΑ, άρχισα να χτυπιέμαι σαν χταπόδι πάνω στο κρεβάτι του, ενώ προσπαθούσα να τον σταματήσω.

Χωρίς αποτέλεσμα φυσικά.

-Πες την μαγική φράσηηηη, είπε τραγουδιστα, γελώντας.

-ΑΧΑΧΑΧΑ ΟΧΙ ΕΊΣΑΙ ΗΛΊΘΙΟΣ ΑΧΑΧΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΙΠΑΑΑΑΑ ΑΧΑΧΑ, συνέχισα να τσιριζω σαν αγελάδα που την σφάζουν.

-Είπα πες την μαγική φράση! είπε πιο αυταρχικά αλλά, ταυτόχρονα με αστείο τόνο.

-Ο ΑΧΙΛΛΈΑΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΥΤΌ ΑΓΌΡΙ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΎΩ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΆΕΙ, ουρλιαξα και εκείνος, ευχαριστημένος, σταμάτησε να με γαργαλαει.

-Το ξέρω, ούτως ή άλλως φαίνεται, είπε με χαμόγελο νικητή και του ύψωσα το μεσαίο μου δάκτυλο.

-Σε μισώ που με αναγκάζεις να το φωνάζω αυτό, είπα και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.

Καιιιι κλασσικός Αχιλλέας...

Δεν πέρασε δευτερόλεπτο μέχρι να κατεβάσει το βλέμμα του εκεί.

-Εγώ σου είπα μόνο να το λες. Τώρα, άμα εσύ θες να φωνάξεις φώναξε, δεν έχω θέμα, αναφώνησε απορροφημένος.

Γαμω το σπίτι του.

-Ξέρεις πολύ καλά ότι μου βγαίνει αυθόρμητα γιατί με γαργαλας. Σου έχω πει εκατομμύρια φορές πως σιχαίνομαι να με γαργαλανε! Και, επιτέλους, σταματα να κοιτάς το στήθος μου, μιλάω σοβαρά! είπα απότομα και μόλις τον είδα να γυρνάει το βλέμμα του στο πρόσωπο μου, πήρα ένα ειρωνικό ύφος. Ααα με άκουσες? Μεγάλο κατόρθωμα, σπάνια το κάνεις! τόνισα ειρωνικά και πήρα το βλέμμα μου από πάνω του.

-Πάλι αυτό θα γίνει ρε Άντα? ρώτησε ξεφυσωντας και με ανάγκασε να τον κοιτάξω.

-Ναι πες μας τώρα ότι λέω μαλακιες!

Make her happy againHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin