-Ήρθα να σου ζητήσω συγγνώμη, είπε διστακτικά και τον κοίταξα έκπληκτη.
-Για ποιο πράγμα? Και γιατί τώρα? ρώτησα άναυδη.
-Μέχρι πριν λίγες μέρες ήξερα πως απλά σε είχα πληγώσει που σε απατούσα με την κολλητή σου και το έμαθες με αυτόν τον τρόπο. Αλλά πριν από μερικές μέρες έμαθα εντελώς κατά λάθος από την Χριστίνα για την απόπειρα αυτοκτονίας σου, εξήγησε καθώς το βλέμμα του φανέρωνε ότι ένιωθε άσχημα και άβολα.
-Αα εμμμ, αναφώνησα δίχως να ξέρω τι να απαντήσω.
Τι πρέπει να πω σε αυτή την περίπτωση?
-Δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση. Απλά ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη. Καλύτερα θα ήταν να σου πω ότι θέλω να χωρίσουμε Γιατί μου άρεσε η Χριστίνα πάρα να το παίξω σε διπλό ταμπλό, άκουσα την φωνή του μετανιωμενη. Συγγνώμη, συμπλήρωσε.
-Δέκτη η συγγνώμη, είπα με κάποια δυσκολία.
Το γεγονός ότι η Χριστίνα αλλά και ο ίδιος ο Πάνος μου ζήτησαν συγγνώμη με έκανε να νιώθω κάπως... Πιο ήρεμη. Πιο γαλήνια...
-Χαίρομαι. Λοιπόν αυτό ήθελα να σου πω... Καλύτερα να φύγω γιατί νιώθω ότι αν μείνω λίγο ακόμα ο Μάριος θα πεταχτεί από πουθενά με καμία καραμπίνα και να αρχίσει να πυροβολάει, είπε κάπως αστεία κάνοντας και τους δύο μας να γελάσουμε.
-Εντάξει... Γεια, είπε και εκείνος με ένα νέψιμο του κεφαλιού του έφυγε.
-Τι σου έλεγε ο παπαρας τόση ώρα? ρώτησε εκνευρισμένος ο Μάριος που ξαφνικά βρέθηκε μπροστά μου.
-Συγγνώμη ζήτησε ο άνθρωπος ηρέμησε! αναφώνησα κοιτώντας την φλέβα στον λαιμό του να είναι εμφανής, λόγω του εκνευρισμου του.
Είναι τόσο σεξυ όταν είναι εκνευρισμένος και αυτή η φλέβα τον κάνει ακόμα πιο ελκυστικό.
-Τώρα το θυμήθηκε ο πουστης?
-Τώρα έμαθε ότι προσπάθησα να αυτοκτονήσω.
-Πως μπορείς να το αναφέρεις τόσο χαλαρά? Μόνο και μόνο επειδή προσπάθησες να δώσεις ένα τέλος στην ζωή σου ευαισθητοποιηθηκε ο μαλακας και ήρθε να ζητήσει συγγνώμη?
-Μάριε, κουλαρε λίγο! Δεν έκανε τίποτα κακό. Ηρέμησε.
Ο Μάριος πήρε μια βαθιά ανάσα και απέφυγε να με κοιτάξει.
-Οκευ. Όπως θες. Θα έρθει ο Αχιλλέας. Πες και στα κορίτσια να έρθουν, είπε πιο ήρεμα και ανέβηκε στο επάνω όροφο.
ESTÁS LEYENDO
Make her happy again
Novela JuvenilΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...