Ακούστε το τραγούδι 👆
(Demi Lovato-Give your heart a break)
***
-Τι έκανες τελικά με την Άντα και τον Αχιλλέα? ρώτησα τον Μάριο όσο μπαίναμε στο σπίτι.
-Βασικά θα επαναλάβουμε τα χθεσινά. Μόνο που αυτή τη φορά θα έρθει και η Άντα, είπε και άφησε τα κλειδιά του στο έπιπλο.
-Δεν νομίζω να έρθει αν ξέρει πως θα είναι εδώ ο κολλητός σου.
-Θα έρθει μην ανησυχείς... Της είπα ότι είδαμε την Χριστίνα και τον Πάνο και ο μόνος τρόπος για να μάθει περισσότερα για το τι έγινε είναι να έρθει εδώ σήμερα στις 19:30 αλλιώς δεν της λέμε τίποτα, είπε με πονηρό χαμόγελο καθώς καθόμασταν στον καναπέ.
-Είσαι πανούργος τελικά! Και δεν σου το 'χα! είπα γελώντας.
-Τα φαινόμενα απατούν δεσποινίς Ιωάννα, είπε και μου έκλεισε το μάτι.
Και όμως κατα κάποιο τρόπο έχει δίκιο...
Είναι μερικές φορές που νομίζεις πως ξέρεις κάτι ή κάποιον αλλά καποια στιγμή καταλαβαίνεις πως αυτο που πίστευες είναι τελείως λάθος...
Είναι όμως και άλλες που αυτο που βλέπεις είναι αλήθεια.
Όπως για παράδειγμα εγώ οταν...
Εγώ όταν βρήκα τον Πάνο να το κάνει με την Χριστίνα.
Μέχρι εκείνη την στιγμή πίστευα πως και οι δυο ήταν δίπλα μου, ήταν αξιόπιστοι.
Όμως δεν ήταν αυτό που πίστευα.
Ωστόσο, αν κάποιος απο τους δύο εκείνη την στιγμή μου έλεγε "Δεν είναι αυτό που νομίζεις" τότε δεν μπορείς να πεις πως όντως τα φαινόμενα απατούν...
Όμως τι είναι καλύτερο?
Το να πιστεύεις κάτι και στην πραγματικότητα είναι λάθος ή αυτό που βλέπεις να είναι αληθινό?
Δεν ξέρω αν βγαίνει νόημα από τα λεγόμενα μου.
Αλλά μερικές φορές οι αντιφάσεις της ζωής μπορούν να σε μπερδέψουν τόσο ωστε να μην μπορείς καν να περιγράψεις το δίλλημα σου με τις σωστές λέξεις...
***
Ο Αχιλλέας είχε ήδη έρθει και πλέον περιμέναμε μόνο την Άντα.
Το κουδούνι χτύπησε και ο Μάριος πήγε να ανοίξει.
-Το καλο που σας θέλω να μου πείτε τι έγινε σήμερα αλλιώς δεν ξανά έρχομαι εδώ πέρα, την άκουσα να λέει καθως έμπαινε στο σαλόνι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Make her happy again
Fiksi RemajaΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...