Κεφάλαιο 40.

7K 587 72
                                    

Βάλτε το τραγούδι να παίζει 👆

(Nicki Minaj-The night is still young)

***

Είμασταν στο αυτοκίνητο και είχαμε βάλει μουσική στο Ραδιόφωνο.

Εγώ τραγούδαγα και έκανα χαζές "χορευτικές" κινήσεις καθισμένη στο κάθισμα του αυτοκινήτου ώσπου ο Μάριος πήρε για δευτερόλεπτα τα μάτια του από τον δρόμο και με κοίταξε στιγμιαία.

Άρχισε να γελάει και εγώ σταμάτησα ότι έκανα και γύρισα "προσβεβλημένη" να τον κοιτάξω.

-Δεν κατάλαβα προς τι ο γελοντας? ρώτησα και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.

-Τίποτα. Απλά χαίρομαι που σε ξανά βλέπω να περνάς καλά, είπε χαμογελαστός κοιτώντας τον δρόμο.

Χαμογέλασα και εγώ και έριξα το σώμα μου στο κάθισμα.

-Και εγώ χαίρομαι, είπα και χαμήλωσα λίγο την μουσική.

-Αυτό σημαίνει ότι κάνω καλά την δουλειά μου? ρώτησε και το σκέφτηκα για λίγο.

Θέλω πολύ να δω τι αλλά σχέδια έχει για να με κάνει πραγματικά χαρούμενη...

-Την κάνεις αλλά δεν έχεις τελειώσει ακόμα, είπα και κοίταξα έξω από το παράθυρο.

-Σκεφτόμουν κάτι αυτές τις μέρες, είπε σπάζοντας την σιωπή που είχε πέσει για μερικά δευτερόλεπτα.

-Πότε, όταν ήσουν με την Κωνσταντίνα ή όταν κοιμόσουν? ρώτησα χιουμοριστικά αλλά μάλλον δεν ήταν καλή ιδέα Γιατί στο πρόσωπο του Μάριου φάνηκε η ενόχληση.

Πήγα να μιλήσω αλλά άνοιξε το στόμα του, έτοιμος να μιλήσει.

-Επειδή περνούσα πολύ χρόνο μαζί της δεν σημαίνει ότι σε ξέχασα τελείως, είπε κάπως εκνευρισμένος.

-Συγγνώμη δεν εννοούσα αυτό που κατάλαβες, είπα και χαμήλωσα το κεφάλι μου.

-Τέλος πάντων, είπε αφού ξεφυσιξε και χαμογέλασε. Σκέφτηκα Μήπως πηγαίναμε διακοπές για καμιά εβδομάδα. Καλοκαίρι είναι να το χαρουμε λίγο, πρόσθεσε και με κοίταξε στιγμιαία.

-Ναι, βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την ιδέα σου, είπα προσπαθώντας να μην δείξω πολύ ενθουσιασμένη. Και που λες να Πάμε? ρώτησα αμέσως μετά.

-Θα δούμε ποιος θα είναι ο προορισμός μας. Πρώτα  όμως πρέπει να ρωτήσουμε τους γονείς μας αν μπορούν να μας δώσουν χρήματα και να έλεγα να πούμε και στην Άντα με τον Αχιλλέα να έρθουν μαζί μας, εξήγησε την ιδέα του.

Make her happy againOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz