***
Άντας pov
Ήμουν μόνη μου στο σπίτι μιας και οι γονείς μου είχαν πάει στη δουλειά και εγώ δεν είχα πρωινό μάθημα στην Σχολή οπότε είπα να δω καμία σειρά.
Αλλά σιγά μην με αφήνανε...
Άρχισαν να ακούγονται δυνατά χτυπήματα στην πόρτα και φωνές.
Κατέβηκα κάτω ξεφυσωντας και πλησίασα την πόρτα.
-ΆΝΤΑ! ΆΝΤΑ! ΆΝΟΙΞΕ ΜΗΝ ΓΊΝΕΙ ΧΑΜΌΣ ΕΔΏ ΠΕΡΑ. ΆΝΟΙΞΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΈΚΙ ΜΟΥ! ΑΝΟΙΞΕ ΓΙΑΤΊ ΘΑ ΣΠΆΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ. ΆΚΟΥΣΕΣ?! άρχισα να ακούω τον άνθρωπο που ήταν απέξω να φωνάζει ενώ ταυτόχρονα χτυπούσε την πόρτα.
Ρε αυτός είναι ο Αχιλλέας.
Γιατί φωνάζει Έτσι?
Άνοιξα την πόρτα και χωρίς να το καταλάβω είχα βρεθεί κολλημένη πάνω της, αφού την είχε κλείσει εκείνος,και ο ίδιος είχε κολλήσει το σώμα του στο δικό μου, βάζοντας τα χέρια του δεξιά και αριστερά από το κεφάλι μου.
-Πας καλά γαμω το κέρατο μου?! ρώτησε με σφιγμένα δόντια από τα νεύρα.
-Τι έκανα ρε
-Άσε τα τι έκανα! με διέκοψε φωνάζοντας εκνευρισμένος, χτυπώντας το χέρι του πάνω στην πόρτα.
-Δεν έχω καταλάβει! αναφώνησα μπερδεμένη και εκείνος κόλλησε τα χείλη του στα δικά μου, παρασερνοντας με σε ένα άγριο, γεμάτο ένταση, φιλί.
***
Είχαμε ξαπλώσει γυμνοί στο κρεβάτι μου αλλά δεν μιλάγαμε.
Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι έπαθε αλλά έχει εκνευριστεί πολύ.
-Θα τους το πούμε, ανακοίνωσε ξαφνικά κάνοντας με να τον κοιτάξω έκπληκτη.
-Τι εννοείς?
-Τι δεν κατάλαβες? ρώτησε ειρωνικά.
-Μα
-Δεν έχει Μα! με διέκοψε. Ξέρω ότι όταν τα φτιάξαμε συμφωνήσαμε να μην τους πούμε τίποτα γιατί άμα τσακωνόμασταν μεταξύ μας θα την πλήρωναν ο Μάριος και η Ιωάννα. Θα αναγκάζονταν να πάρουν το μέρος κάποιου και θα χαλαγαμε την παρέα. Αλλά τώρα που είδαμε πως τα πάμε μια χαρά, δεν βλέπω τον λόγο να μην τους το πούμε.
-Αχιλλέα, δεν έχει περάσει ολόκληρη εβδομάδα που δεν έχουμε τσακωθεί...
-Ναι αλλά δεν έχουμε χωρίσει. Συνεχώς τα βρίσκουμε. Τρεις μήνες κλείνουμε μεθαύριο.
-Το ξέρω αλλά
-Δεν έχει αλλά. Η σχέση μας έχει εντάσεις, οκευ αλλά κανένας από τους τσακωμούς μας δεν είναι πραγματικά σοβαρός.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Make her happy again
Ficção AdolescenteΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...