Κεφάλαιο 89.

6.8K 705 257
                                    

***

Γύρισα σπίτι ακόμα σκεπτικη.

Μπήκα στο σαλόνι και ο Μάριος ήταν εκεί, στεκόταν σχεδόν μπροστά από την πόρτα και με περίμενε.

Με τράβηξε από το χέρι και σχεδόν με έσυρε μέχρι το δωμάτιο του ενώ δεν μιλουσε όσο και αν τον ρώταγα τι συμβαίνει.

Μόλις μπήκαμε έκλεισε την πόρτα, με κόλλησε επάνω της και έφερε το πρόσωπο του σε απόσταση αναπνοής από το δικό μου.

-Τι κάνεις? ρώτησα απελπισμένη προσπαθώντας να καταλάβω προς τι αυτή η συμπεριφορά.

-Σε διεκδικώ, απάντησε και πριν προλάβω να μιλήσω όρμησαν τα χείλη του στα δικά μου καθώς κατέβασε τα χέρια του στην μέση μου και κόλλησε το σώμα του στο δικό μου.

Ο τρόπος μου με φιλούσε φανέρωνε πάθος και κτητικοτητα και δεν θα το κρύψω, μ'άρεσε πάρα πολύ.

Δάγκωσε το κάτω χείλος μου κάνοντας με να τον δώσω πρόσβαση στο στόμα μου, αφού αναστέναξα.

Έπαιζε με την γλώσσα μου προσπαθώντας να κυριαρχήσει και εγώ τον άφηνα μέχρι που έκοψε το φιλί αλλά απομακρύνθηκε τόσο λίγο που οι ακρες των χειλιών μας ακόμα ακουμπούσαν.

Δεν ήθελα να ανοίξω τα μάτια μου και αν αυτό είναι όνειρο δεν θέλω να ξυπνήσω.

Όμως έπρεπε...

Πεταρισα της βλεφαρίδες μου και σιγα σιγα ανέβασα το βλέμμα μου στα μάτια του.

-Γιατί το έκανες αυτό?

Η ανάσα μου γρήγορη και κόφτη, ένιωθα σαν χαμένη.

-Σου είπα... Για να σε διεκδικήσω, ψιθύρισε και ξανά ένωσε τα χείλη μας.

Κλείδωσε την πόρτα και με σήκωσε αναγκάζοντάς με να τυλιξω τα πόδια μου γύρω από την μέση του.

Και μάλλον καταλάβατε καλά, ακολουθεί σκηνή ακατάλληλου περιεχομένου... Όποιος νιώθει άβολα και δεν θέλει να το διαβάσει ας προχωρήσει στα "***"
(Το ξέρω ότι όλες εσείς οι σιγανοπαπαδιες θα το διαβάσετε οπότε μην το παίζετε αθώες περιστερες😇)

Make her happy againWhere stories live. Discover now