***
-Καλύτερα να πας στο δωμάτιο να ξαπλώσεις, είπε ο Γρηγόρης και εγώ, κουρασμένη, έγνεψα θετικά.
-Σε ποιο δωμάτιο? ρώτησα καθώς ανασηκωσα το σώμα μου από τον καναπέ.
-Στης Χριστίνας.
-Και η Χριστίνα που θα κοιμηθεί?
-Βάλαμε ένα ακόμα κρεβάτι όταν σου πρότεινα να έρθεις να μείνεις εδώ. Ελπίζω να μην σε πειράζει που θα μείνετε στο ίδιο δωμάτιο...
-Όχι δεν έχω κανένα θέμα... Και ευχαριστώ πολύ που με φιλοξενείς.
-Εγω σου πρότεινα να έρθεις να μείνεις εδώ... Τώρα το γιατί αποφάσισες να έρθεις ας μην το συζητήσουμε άλλο... Δεν σου κάνει καλό... Λοιπόν... Καληνύχτα, μου χαμογέλασε και εγώ πήγα στο δωμάτιο της Χριστίνας.
Από τότε που την θυμάμαι είχε το μεγαλύτερο δωμάτιο του σπιτιού. Τώρα δεν ξέρω αν θα της αρέσει που το μοιράζεται μαζί μου... Άσε που θα είναι άβολο να είμαι και εγώ στο ίδιο δωμάτιο. Αν θέλει να έρθει εδώ με τον Πάνο, εγώ θα τους ενοχλώ.
Ξεφυσωντας άφησα το κινητό μου πάνω στο γραφείο της Χριστίνας.
Πρέπει να βρω ένα σπίτι. Να μείνω μόνη μου ώστε να μην γίνομαι βάρος στον Γρηγόρη και στην οικογένεια του.
Συν ότι η Ανθη δεν ξέρω αν έχει θέμα με το να μένω εγώ εδώ. Μπορεί να το συζητησε με τον Γρηγόρη αλλά εγώ νιώθω άβολα. Όσο να' ναι εξωγαμο του άντρα της είμαι.
Έβγαλα τα παπούτσια και ξάπλωσα στο κρεβάτι.
Δεν έχω τίποτα εδώ πέρα, ούτε καν τον φορτιστή του κινητού μου.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάω ξανά σε αυτό το καταραμένο σπίτι να μαζέψω τα πράγματα μου.
Πάλι καλά θα πάει στο γραφείο και θα μπορέσω να περάσω.
Δεν θέλω να τον δω.
Πως μπόρεσε να μου το κάνει αυτό?
Έμαθα πως μου στέρησε την αλήθεια του να "γνωρίσω" τον πραγματικό μου πατέρα και τώρα έμαθα πως εκείνος είναι υπεύθυνος για τον θάνατο της μητέρας μου.
Θέλω να πάρω εκδίκηση για εκείνη, αλήθεια το θέλω αλλά ότι και να κάνω δεν θα την φέρω πίσω.
Συν ότι δεν έχω κανένα στοιχείο και ούτε αρκετά χρήματα για να τρέχω στα δικαστήρια.
Ίσως η ψυχή της μητέρας μου να μην γαληνέψει ποτέ έτσι.
Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, δεν το αντέχω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Make her happy again
Ficção AdolescenteΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...