Κεφάλαιο 53.

6.6K 623 97
                                    

(Kat Dahlia-I think I'm in love)

***

Όλη την προηγούμενη μέρα την περάσαμε στο ξενοδοχείο ενώ σήμερα ξυπνήσαμε το πρωί για να πάμε στην παραλία που ήταν απέναντι μας.

Μπήκαμε στην θάλασσα απολαμβάνοντας το νερό πού ήταν πεντακάθαρο και ζεστό μιας και η θερμοκρασία είχε φτάσει τους 36°C...

Μιλάγαμε για διάφορα θέματα, ο καθένας πέταγε ότι πιο ακυρο του ερχόταν αλλά περνούσαμε καλά...

-Θέλετε να παίξουμε κοκορομαχίες? ρώτησε ο Μάριος και κοιταχτήκαμε μεταξύ μας. Καλά εγώ την σιωπή την παίρνω ως θετική απάντηση... Λοιπόν εγώ με την Ιωάννα και ο Αχιλλέας με την Άντα, είπε χωρίς καν να μας ρωτήσει και με τράβηξε από το χέρι για  να με φέρει κοντά του.

-Γιατί εγώ με την Άντα? ρώτησε παραπονεμένα ο Αχιλλέας και η κολλητή μου τον αγριοκοιταξε.

-Ε ναι ρε παιδιά! Αφού δεν με θέλει και δεν τον θέλω Γιατί επιμένετε να μας βάζετε μαζί? Πάρτε το απόφαση επιτέλους. Εγώ βγαίνω βαρέθηκα, είπε εμφανώς εκνευρισμένη η κολλητή μου και ξεκίνησε να απομακρύνεται από εμάς.

-Καλά τα κατάφερες μαλακα! είπε ο Μάριος στον κολλητό του και εκείνος στριφογυρισε τα μάτια του.

-Δεν με παρατάς Ρε? Σιγα μην κάτσω να ασχοληθώ με την στρίγγλα! αποκρίθηκε νευριασμένος και κοίταξε την Άντα που ήταν λίγο πιο μακρυά από την στεριά.

-Καλά πείτε τα εσείς σαν καλοί φίλοι, εγώ πάω να ηρεμήσω την άλλη που έχει γίνει έξαλλη, είπα και πήγα να φύγω.

-Ναι άλλη δουλειά δεν ξέρει να κάνει, μόνο να γίνεται έξαλλη, ειρωνευτηκε ξανά ο Αχιλλέας και τον κοίταξα αρχίζοντας να νευριάζω.

-Κοίτα εσύ τα δικά σου ελαττώματα και άσε της Άντας οκευ? είπα προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου και άρχισα να περπατάω μέσα στο νερό για να βγω έξω.

Πλησίασα τις ξαπλώστρες και είδα την Άντα να κάθεται τυλιγμένη με την πετσέτα της και να ασχολείται με τον κινητό της...

Μόλις με είδε το έκλεισε και με κοίταξε.

-Τι έγινε? ρώτησε δείχνοντάς πιο ψύχραιμη από πριν.

-Βασικά μόλις βγήκες ο Αχιλλέας είπε ότι δεν θα κάθεται να ασχολείται με την στρίγγλα και ότι άλλη δουλειά δεν έχεις πάρα να γίνεσαι έξαλλη, της "αποκάλυψα" και κάθισα στην ξαπλώστρα μου.

Make her happy againDonde viven las historias. Descúbrelo ahora