-Που πας? ρώτησα μόλις είδα μια πινακίδα που έλεγε πως βγήκαμε από την περιοχή.
-Μια βολτουλα, είπε χαλαρά και γουρλωσα τα μάτια μου.
-Στο σπίτι είπες ότι θα με πας, όχι βόλτα! αναφώνησα και εκείνος ανασηκωσε τους ώμους του.
-Λεπτομέρειες, είπε χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο.
-Τι λες μωρέ, πας καλά?! Πήγαινε με σπίτι μου! απαίτησα και εκείνος έγνεψε θετικά.
-Θα σε πάω. Σε λίγο.
-Όχι σε λίγο, ΤΏΡΑ!
-Είπα σε λίγο Ιωάννα.
-Μην με νευριάζεις περισσότερο. Είπα πήγαινε με σπίτι μου τώρα, που να πάρει ο διάολος! αναφώνησα έξαλλη και εκείνος γύρισε και με κοίταξε και έπειτα έκανε στην άκρη το αμάξι.
-Άκου να σου πω. Κάνω υπομονή γιατί προσπαθώ να καταλάβω πόσο δύσκολο είναι για σένα, αλλά δεν σου επιτρέπω να μιλάς άσχημα. Πατέρας σου ειμαι "που να πάρει ο διάολος" και θα μου μιλάς καλύτερα. Με κατάλαβες? είπε απότομα καθώς με κοίταζε νευριασμένος αλλά δεν πτοήθηκα.
-Τον σεβασμό δεν τον απαιτείς, τον κερδίζεις. Και εσύ δεν είσαι πατέρας μου. Για αυτό άσε τις παπαριες και πήγαινε με σπίτι μου τώρα, είπα στον ίδιο τόνο με εκείνον και είδα τα μάτια του να σκουραίνουν.
-Βουλωσε το! είπε χτυπώντας το χέρι του στο τιμόνι με δύναμη. Είσαι υποχρεωμένη να σέβεσαι μέχρι και τον εχθρό σου. Μην μπερδεύεις τον σεβασμό με την εκτίμηση. Και δεν σε απήγαγα κιόλας, μια βόλτα σε πάω όπως κάνουν οι πατεράδες με τις κόρες τους.
-Δεν.ειμαι.κορη σου.
-ΕΊΣΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΜΟΥ! ΕΊΣΑΙ ΚΌΡΗ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΑΛΛΙΏΣ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΏΣΕΙΣ?! ΕΊΜΑΙ Ο ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ ΠΑΤΈΡΑΣ ΣΟΥ, ΑΥΤΉ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΦΈΡΕΣΑΙ ΣΑΝ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΈΝΟ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΠΆΝΤΑ ΝΑ ΓΊΝΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΞΟΥ ΤΟ, φώναξε τόσο πολύ που κόλλησα στην πόρτα.
Είχε κοκκινίσει από τα νεύρα και τα χέρια του έτρεμαν.
Δεν μίλησα, γιατί είχα φοβηθεί αρκετά, οπότε κάθισα αμίλητη και τον έβλεπα που κοιτούσε τον δρόμο παίρνοντας βαθιές ανάσες.
Μόλις ηρέμησε λίγο έβαλε το αμάξι μπρος και πήρε τον δρόμο για το σπίτι.
Συνέχισα να φοβάμαι να μιλήσω, νομίζω το παρατραβηξα.
Δεν τον έχω δει ποτέ τόσο θυμωμένο, αν και λογικό δεν πέρναγα χρόνο μαζί του.
Και όμως ένιωθα ένα σφίξιμο στο στήθος μου, κάτι που παθαίνω κάθε φορά που νιώθω πολύ άσχημα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Make her happy again
Teen FictionΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...