Κεφάλαιο 82.

5.8K 546 128
                                    

***

-Kalhspera Kai kalh vradia! έστειλε ο Θάνος έπειτα από λίγη ώρα που τον έκανα φίλο στο Facebook.

-Και αναρωτιόμουν εγώ, θα στείλει δεν θα στείλει? πληκτρολόγησα γελώντας.

-E oriste esteila, ήρθε το επόμενο μήνυμα.

-Να σε ρωτήσω...

-Gia pes...

-Θυμάσαι την Άντα?

-Pws na mhn thn 8umamai?

-Ενδιαφέρεσαι ακόμα?😈

Πες ναι... Σε παρακαλώ πες ναι!

-Ame, gia thn kouklara den 8a endiaferomoun?😉

-Αρα θέλεις ακόμα να σου κάνω κονε?

-Nomiza oti den to ennoouses ontws oti 8a ekanes kone...

-Ε λοιπόν μιλάω σοβαρά 😈

-Teleia 😍 Na sunanth8oume kapoia stigmh egw me tous filous mou Kai eseis oi duo.

-Σίγουρα! Θα σου στείλω για μέρα και ώρα όταν την ψησω.

-Okeyyy c u omorfhh 😘

-Μπαιι.

Έκλεισα την συνομιλία και μετά έβαλα το κινητό μου να φορτίσει.

Αύριο είναι μεγάλη μέρα....

***

Ξύπνησα γεμάτη ενέργεια το πρωί και κατέβηκα κάτω για να φάω πρωινό.

Σήμερα το απόγευμα θα πήγαινα στην δουλειά και είμαι τόσο ενθουσιασμένη!

Θα δουλέψω πάνω σε αυτό που λατρεύω!

Κατέβηκα την σκάλα μεσ' την τρελή χαρά και πήγα στην κουζίνα για να φτιάξω πρωινό.

Σιγοτραγουδουσα όλη την ώρα και δεν είχα καταλάβει πως κάποιος είχε μπει μέσα στην κουζίνα.

-ΜΠΑΜ, ακούστηκε δυνατά η φωνή κάποιου από πίσω μου που παραλίγο να μου πέσουν οι ομελέτες και οι χυμοί κάτω.

-Ρε Μάριε! Πας καλά?! αναφώνησα πιάνοντας την καρδιά μου, κοιτώντας τον εξαγριωμένη.

Εκείνος φυσικά είχε σκάσει στα γέλια, σε τέτοιο σημείο που νομίζω έκλαιγε από τα γέλια.

-Φίλε χαχαχαχα αυτό έπρεπε αχαχαχαχαχα να το τραβάω βίντεο χαχαχαχαχαχαχα, συνέχισε να γελάει σαν το καθυστερημένο.

-Αν σου φέρω κανα τηγάνι στο κεφάλι θα σου κοπεί το γέλιο μαχαίρι, ζώο. Ε ζώο! είπα εκνευρισμένη καθώς η καρδιά μου ακόμα χτυπούσε δυνατά λόγω της τρομάρα που πήρα.

Make her happy againOù les histoires vivent. Découvrez maintenant