Κεφάλαιο 21.

7.8K 617 159
                                    

Ακούστε το τραγούδι 👆

(Baby Ariel-Aww)

***

Ιωάννας pov

-Πως πέρασες? με ρώτησε ο Μάριος μόλις γύρισα στο σπίτι.

-Πώς να περάσω? Όλη την ώρα άκουγα την γκρίνια της που την άφησα μόνη με τον Αχιλλέα, εξήγησα κουρασμένη και κάθισα ή μάλλον έπεσα σαν σακί με πατάτες στον καναπέ.

-Κατάλαβα... Μίλησα με τον Αχιλλέα, είπε με βλέμμα κατανόησης και κάθισε δίπλα μου. Εμμμ μεθαύριο κάνει πάρτυ μια κοπέλα απο το Πανεπιστήμιο. Και θέλω να έρθεις, πρόσθεσε λίγο αργότερα και τον κοίταξα.

-Τι να κάνω εγώ με παιδιά απο την Ιατρική? ρώτησα περίεργη και εκείνος κοίταξε στιγμιαία τα χέρια του.

-Σου έχω πει, θέλω να σε κανω να περνάς καλά. Τέλος πάντων εγω θα χαρώ να με συνοδεύσεις, είπε και χαμογέλασε.

Πφφφ συνεχίζει να προσπαθεί να με κάνει να νιώσω καλύτερα.

Αλλά δεν έχω όρεξη να πάω σε πάρτυ...

-Κοίτα, δεν έχω πολύ όρεξη, απάντησα ειλικρινά και είδα την απογοήτευση στο πρόσωπο του. Αλλά μέχρι μεθαύριο θα το σκεφτώ, πρόσθεσα με αποτέλεσμα τα μάτια του να λάμψουν από ενθουσιασμό.

-Σκέψου το, σκέψου το αλλά πες μου τι αποφάσισες Γιατί άμα είναι να μην έρθεις δεν εχει νόημα να πάω, είπε γρήγορα.

Είχε χαρεί σαν να ήταν ένα μικρό παιδάκι που του επέτρεψαν να πάει σε πάρτυ.

-Εντάξει θα σε ενημερώσω, είπα και για λίγο έπεσε ησυχία στον χώρο.

-Λοιπόν θες να δούμε καμία ταινία? έσπασε τη σιωπή.

-Ναι γιατί οχι? ρώτησα και εκείνος έφερε το λάπτοπ του απο το δωμάτιο του.

***

-Λοιπον παιδιά πως περασατε Σήμερα? ρώτησε η Αναστασία χαμογελαστή όσο τρώγαμε μεσημεριανό.

-Καλά, απαντήσαμε ταυτόχρονα με τον Μάριο.

-Πήγατε για μπάνιο? ρώτησε με ενδιαφέρον.

-Εμ ναι πήγαμε, απάντησε ο Μάριος την μισή αλήθεια.

-Μπαμπά γιατί δεν μιλάς? τον ρώτησα προσπαθώντας να ανοίξω μια συζήτηση και με εκείνον.

-Δεν έχω να πω τίποτα σπουδαίο, απάντησε στην ερώτηση μου και συνέχισε το φαγητό του αμίλητος.

Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι έτσι απέναντι μου.

Τόσο απόμακρος, είναι λες και με μισεί.

Make her happy againWhere stories live. Discover now