***
Πήγα σπίτι και μπήκα στην συνομιλία μου με τον Θάνο για να τον ρωτήσω για αύριο.
Ευτυχώς για μένα είναι ενεργός οπότε δεν Αργώ και πληκτρολογώ αμέσως το μήνυμα.
-Θέλεις αύριο να βρεθούμε?
-Ναι γιατί όχι? Θα είναι και η Άντα? απαντάει σχετικά γρήγορα.
-Ε Φυσικά, η Άντα δεν θα είναι? Λοιπόν τι λες για αύριο το απόγευμα κατά τις 6?
-Μια χαρά νομίζω... Θέλετε να πάμε σε καμία καφετέρια την περιοχή σας?
-Ναι Δεν έχουμε θέμα... Λοιπόν τα λέμε αύριο.
Έκλεισα το κινητό χαμογελώντας και εκείνη την στιγμή παρατήρησα τον Μάριο να με κοιτάει περίεργος.
-Γιατί γελάς σαν χαζό? Με ποιον μιλάς? ρώτησε με ύφος ανακριτή και τον κοίταξα αθώα.
-Θυμάσαι κάτι παιδιά που γνωρίσαμε με την Άντα στο καράβι όταν πηγαίναμε Σαντορίνη? ρώτησα και εκείνος ανασηκωσε το φρύδι του.
-Πες μου ότι δεν μιλάς με αυτόν τον λιγουρη που όλη την ώρα μιλούσατε μεταξύ σας.
-Εεειιιι! Δεν είναι λιγουρης! Και ναι με αυτόν μιλουσα, έχεις πρόβλημα?
-Εγω?! Κανένα! Πρόσεχε μην φας το κεφάλι σου μόνο!
Τον είδα να πλησιάζει την εξώπορτα και να παίρνει τα κλειδιά του αμαξιού του.
-Που πας? ρώτησα παραξενεμενη μόλις είδα την κίνηση του.
-Παω να συναντήσω τον Αχιλλέα. Θα μου συστήσει λέει την κοπέλα του, εξήγησε και τον κοίταξα ειρωνικά.
Πήγα να πετάξω καμία σπόντα αλλά κρατήθηκα.
-Οκευ καλά να περάσεις, είπα συγκροτώντας τον εαυτό μου απο το να πει κάτι που δεν πρέπει και εκείνος με ένα νέψιμο έφυγε.
Μάριος pov (Αφού το ζητάτε τόσο καιρό 😈)
Έφυγα από το σπίτι εκνευρισμένος με την στάση της Ιωάννας.
Ήδη πληγώθηκε πολύ από έναν μαλακα και τώρα κανονίσει συναντήσεις με κάποιον που τον έχει ζήσει μόνο για έξι ώρες!
Δεν έχω θέμα να ξανά ερωτευτεί αλλά να είναι κάποιος που να τον ξέρει! Όχι κάποιος που τον έχει δει από κοντά μια φορά!
ESTÁS LEYENDO
Make her happy again
Novela JuvenilΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...