Δεν μπορώ να κουνηθώ, απλά κοιτάω την κλειστή πλέον τηλεόραση ενώ ταυτόχρονα δάκρυα τρέχουν από τα μάτια μου.
-Ιωάννα? Ιωάννα είσαι Καλά? άκουσα την φωνή του Μάριου καθώς ένιωσα το άγγιγμα του στον ώμο μου.
-Είναι το πρώτο σοκ... Και εγώ έτσι ήμουν, άκουσα την Χριστίνα και έπειτα ο Μάριος με έβαλε στην αγκαλιά του.
Άκουσα κλειδιά στην πόρτα και επιτέλους έστρεψα το βλέμμα μου εκεί για να δω τον πατέρα μου να μπαίνει στο σπίτι.
Πατέρα μου...
Δεν ξέρω καν αν έπρεπε να τον αποκαλώ έτσι.
-Επ Χριστίνα τι γίνεται? ρώτησε χαλαρά με μια μικρή ξινιλα στο πρόσωπο του.
-Ήξερες... ψέλλισα και εκείνος γύρισε και με κοίταξε.
-Τι ήξερα? Ιωάννα Γιατί κλαις? ρώτησε και μας κοίταξε όλους. Και εσύ Χριστίνα? Τι συμβαίνει? ρώτησε ξανά και σηκώθηκα από τον καναπέ με φόρα.
-Ήξερες, ήξερες τα πάντα τόσο καιρό! Και δεν μου είπες ποτέ Τίποτα! Με άφησες να ζω σε ένα ψεμα! Γνώριζες πως δεν είμαι κόρη σου και δεν μου το είπες! φώναξα και εκείνος με κοίταξε έκπληκτος.
-Ιωάννα
-Μην τολμήσεις να το παίζεις ανηξερος για το ποιο πράγμα μιλάω! είπα σφίγγοντας τα δόντια μου και εκείνος έστρεψε το βλέμμα του άλλου.
-Δεν ήσουν έτοιμη να ακούσεις, ψέλλισε και εκεί ήταν που νευριασα ακόμα περισσότερο.
-Δεν ήμουν έτοιμη να ακούσω? ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ?! ΉΜΟΥΝ ΔΕΝ ΉΜΟΥΝ ΈΤΟΙΜΗ ΉΣΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΣ ΝΑ ΜΟΎ ΠΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΊΠΟΤΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΉΜΟΥΝ ΈΤΟΙΜΗ! σχεδόν ουρλιαξα και εκείνος ξεφυσιξε.
-Δεν ήταν δική μου δουλειά να σου πω... Ήταν ή της μητέρας σου ή του πραγματικού σου πατέρα, είπε.
Δεν μπορώ να πιστέψω όλα αυτά που ακούω!
-Για αυτό είχες τέτοια συμπεριφορά απέναντι μου Ε? Για αυτό όλες οι φωνές, οι τσακωμοί και οι τιμωρίες... Δεν είμαι κόρη σου και Επειδή δεν μπορούσες να με ξεφορτωθείς Επειδή δεν ήξερα τίποτα ξεσπούσες έτσι όλο σου το μίσος, διαπίστωσα.
-Όχι δεν
-Έτσι είναι μην προσπαθείς να δικαιολογηθείς! τον διέκοψα και γύρισα να φύγω.
Έκλεισα με δύναμη την πόρτα του δωματίου μου, νευριασμενη και αφού άνοιξα την ντουλάπα έβγαλα από μέσα την βαλίτσα και άρχισα να πετάω τα ρούχα μου μέσα σε αυτή.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Make her happy again
Ficção AdolescenteΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...