-Ιωάννα σε παρακαλώ άνοιξε! ξανά μίλησε ο Μάριος έξω από την πόρτα.
-Μάριε φύγε σε παρακαλώ, θέλω να μείνω μόνη μου! επισήμανα και περίμενα να το κατανοήσει και να φύγει αλλά εκείνος συνέχισε.
-Άνοιξε ρε Ιωάννα. Να σε δω μόνο για πέντε λεπτά και μετά σε αφήνω μόνη σου.. Για λίγο μόνο ρε κοπέλα μου σε παρακαλώ!
Ξεφυσιξα ηττημένη ξέροντας πως είναι ικανός μέχρι και να ανέβει με σκάλα από το μπαλκόνι για να πετύχει αυτό που θέλει.
Σηκώθηκα και ξεκλείδωσα την πόρτα αφήνοντας τον να μπει μέσα.
-Ορίστε με είδες, τωρα άσε με μόνη μου, είπα με σταυρωμένα χέρια.
-Όχι δεν φεύγω. Εδώ θα κάτσω, είπε με bossy ύφος και γουρλωσα τα μάτια μου.
-Μα υποσχέθηκες πως θα με δεις και μετά θα με αφήσεις στην ησυχία μου! παραπονέθηκα μόλις τον είδα να βολεύεται στο κρεβάτι μου.
-Πρώτον μιλουσα για 5 ΛΕΠΤΆ όχι ΔΕΥΤΕΡΌΛΕΠΤΑ. Και επίσης δεν υποσχέθηκα τίποτα, τόνισε και εγώ γρυλισα αγανακτισμένη.
-Μάριε φύγε! είπα μέσα από τα δόντια μου δείχνοντάς του την πόρτα.
-Όχι δεν φεύγω, απάντησε χαλαρά και πήρε το κινητό μου στα χέρια του.
-Φερε μου το κινητό μου! είπα και του το άρπαξα από τα χέρια. Και σήκω φύγε Τώρα! απαίτησα αλλά εκείνος συνέχισε να μην κουνιέται.
-Δεν πάω πουθενά, δήλωσε και εγώ χτύπησα το πόδι μου στο πάτωμα από τα νεύρα.
Έτσι είσαι κύριε Μάριε?
Οκευ. Αφού δεν φεύγεις εσύ, θα φύγω εγώ.
Χωρίς να μιλήσω βγήκα από το δωμάτιο και πήγα τρέχοντας στην πόρτα της σοφίτας.
Μπήκα γρήγορα μέσα Γιατί τον άκουσα από πίσω μου και κλείδωσα την πόρτα.
-Ιωάννα άνοιξε το κέρατο μου! φώναξε απέξω και χτύπησε την πόρτα.
-Να έφευγες όταν στο είπα, απάντησα με νεύρα και ανέβηκα στην σκάλα.
Κάθισα κάτω από το παραθυράκι και ξάπλωσα πίσω θαυμάζοντας τον ουρανό.
Πάλι καλά ξέχασα τα ακουστικά μου εδώ χθες και μπορώ να ακούσω λίγη μουσική.
Σηκώθηκα και τα πήρα και αφού επέλεξα ένα τυχαίο τραγούδι από το playlist μου χαλάρωσα κοιτώντας τον ουρανό.
Είχα απορροφηθεί τόσο πολύ και είχα βάλει την ένταση της μουσικής στο τέρμα που θα μπορούσα κυριολεκτικά να μεταφερθώ σε άλλο κόσμο με φαντασία μου.
ESTÁS LEYENDO
Make her happy again
Novela JuvenilΚαθώς έτρεχα κοίταξα πίσω μου για να δω αν με ακολουθεί κανεις αλλά μέσα στη θολούρα των δακρύων δεν μπορούσα να διακρίνω καθαρά. Έπεσα πάνω σε κάτι σκληρό και κατάλαβα ότι ήταν άνθρωπος Αφού πέρασε τα χέρια του γύρω μου και με κράτησε σφικτά στην...