Κεφάλαιο 42.

6.7K 593 103
                                    

Βάλτε το τραγούδι να παίζει 👆

(Until June-Sleepless)

***

Θέλω να πάρω κάτι στον Μάριο σαν δώρο για την γιορτή του αλλά δεν ξέρω τι...

Ρούχα έχει άπειρα και ρολόγια δεν του πολύ αρέσει να φοράει...

Ξεφυσιξα και σηκώθηκα από το κρεβάτι για να πάω στην κουζίνα.

Περνώντας από το σαλόνι το μάτι μου έπεσε πάνω στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στα video games του Μάριου.

Αυτό Είναι! Ένα ολοκαίνουριο video game για να παίζει με τον Αχιλλέα!

Όμως... Θέλω να κρατήσω αυτά τα λεφτά που έχω για τις διακοπές... Ναι μεν ζήτησα από τον πατέρα μου αλλά έχω κάποιες οικονομίες έτσι δεν θα χρειαστεί να μου δώσει παρα πολλά...

Ευτυχώς έκανα οικονομίες από μικρή μιας και δεν με άφηναν να πληρώσω το οτιδήποτε με δικά μου χρήματα.

Αναγκαστικά όμως πρέπει να πάρω μερικά από εκείνα...

Μπήκα στην κουζίνα και περιέργως είδα τον πατέρα μου να κάθεται σε μια καρέκλα και να κοιτάει το κινητό του πίνοντας καφέ.

-Πως και δεν είσαι στην δουλειά? ρώτησα παραξενεμενη και εκείνος γύρισε το βλέμμα του πάνω μου.

-Στο γραφείο κάνουν κάτι σαν απεργία. Εσύ? Πως και δεν πήγατε για μπάνιο με τον Μάριο? ρώτησε και έκλεισε το κινητό του.

-Κανόνισε να πάει με τον Αχιλλέα... Εμμ λέω το απόγευμα να πάω για ψώνια... Σε ενημερώνω για να μην με ψάχνεις, είπα και έβαλα λίγο χυμό που είχαμε στο ψυγείο σε ένα ποτήρι.

-Εντάξει, πόσα θέλεις? ρώτησε και γύρισα να τον κοιτάξω συνοφρυωμενη.

-Τι πόσα? ρώτησα μην καταλαβαίνοντας την προηγούμενη ερώτηση του.

-Δεν ψωνιζεις Δωρεάν... Χρειάζεσαι χρήματα. Πόσα χρήματα θέλεις? ρώτησε και σαστισα λίγο.

Αφού για τις διακοπές που του είπα χθες άρχισε να μας την λέει που τους ζητάμε χρήματα αντί να ξοδέψουμε τα δικά μας, τώρα τι μου λέει?

-Εμμ... Ε-έλεγα να πάρω από τα δικά μου, είπα κάπως διστακτικά.

-Πότε σε άφησα να ξοδέψεις τα χρήματα σου για να το κάνω και Τώρα? ρώτησε με σηκωμένο φρύδι.

-Μα εχθες που σου είπαμε για τις διακοπές

-Άλλο εχθές... Νευριασα χωρίς λόγο, άλλωστε δεν σκέφτηκα το γεγονός ότι άμα πάτε διακοπές θα μας αφήσετε λίγο μόνους με την Αναστασία. Τέλος πάντων. Σκέψου πόσα χρήματα θες και έλα να μου πεις, είπε και ξανά άνοιξε το κινητό του.

Make her happy againTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang