{ Her er Første Del ev Tvillinger 3}.
9 månder senere..
Under fødselen
Amy POV
Vi satt utenfor rommet Lilly holdt på å føde på. Jeg gledet meg masse til å se tvillingene. og det blir en gutt. og en jente. Litt rart ikke sant, men kanskje ikke så mye. Lilly lå fortsatt der inne. litt lang tid de brukte der. Det gjør meg egentlig litt nervøs. hva med vis jeg får barn. Det gjør sikkert vondt, Stakkars henne.
"tror du det kommer til å gå bra med dem der inne" spurte Liam meg.
"ja, sikkert det" sa jeg. Jeg skjønner hvorfor han spørr. det har liksom gått nesten 1time der inne, de er kanskje litt vaelig, eller? Jordmoren kom ut av rommet.
"dere kan komme inn nå" sa hun. Vi smilte til hverandre. Vi sto sakte opp og gikk inn. Jeg fikk øyne på Lilly som satt og holdte de to små.
Lilly POV
noen minutter før..
legene holdt på å tørke og vaske babyene.
"du var flink, vennen" sa Niall og kysset meg fort. Jeg smilte til han. Legene kom tilnake meg de to små.
"her er lille guten. og lillepiken" sa hun og ga meg babyene.
"de er jo prikk lik" sa Niall.
"de er eneggede tvillinger" sa Legen.
"lurer på hvordan de vil se ut når de blir stor" sa Niall.
"så søte de var," sa jeg. De åpnet øynene sine. "de har samme øyne som deg."
"men de ligner på moren sin" sa Niall og smilte til meg.
Jordmoren slapp inn guttene og Amy. De kom sakte inn. Amy satt seg på en stol rett ved siden av meg.
"så søte de er" sa hun. "gratulerer"
"takk" sa jeg.
"gratulerer mann" gratulerte Louis Niall. De Gatulerte oss og satte seg ned.
"kan jeg holde henne eller han, jeg kna ikke se hvem som er hvem egentlig" sa amy.
"ja, det er fordi de er eneggede" sa jeg og ga Lillegutten til Amy.
"så hva heter de da?" spurte Liam.
"vell, lillepiken her heter Emma Georgia Horan" sa Niall og pekte Emma. hun hadde en rosa armbånd rundt hånden si der det sto når hun ble født. (Emma er et ganske10x populært navn i Irland)
"og han her heter Ethan Nash Horan" sa jeg og så på Amy.
"åhh, du brukte mitt forslag, takk" sa Amy.
"vær så god" sa jeg og smilte.
Jeg er glad Fansen ikke ble så sure da vi fortalte dem at jeg var gravid. bare noen få hat.
"det er litt rart. De heter Horan. og du heter ennå Payne" sa Zayn.
"ehh, ja. angående det" Niall sto opp og stilte seg ved siden av meg. ¨"Lilly jeg elsker deg a hele mitt hjerte og vil aldri miste deg Jeg vil leve alle mine dager med deg. så jeg spør deg.." han knelte forann megog tok opp en liten eske. "vil du gif--"
"JA JA JA" sa jeg overlkkelig. Han satte ringen på fingeren min. Det var sølv med en diamant på. og det var inngravert Nialy Forever.
"jeg elsker deg Niall" sa jeg.
"jeg elsker deg og mrs. Horan" sa Han.
"awee. Nialy Moment" sa Harry. Vi lo litt.
Guttene sto opp.
"vi må egentlig dra, vi skulle til studio fro minst 1 og en halv time siden. vi skal være der i noen timer" sa Liam.
"ok. takk for besøket" sa jeg. De gikk ut. Det var bare Meg og Amy igjen. Jeg leste armbåndet til Emma. Emma Georgia Horan. January 29nd 2015. 2.10 a.m. Emma var født først. Ethan kom et minutt etter.
Amy POV
Jeg hadde gått til guttene siden Familien kom pg de trengte litt tid sammen.
Det var en sånn liten scene de skulle øve på å synge.
"husk, harry, du må se på publikum hele tiden, ikke ha et sånt serriøst ansikt hele tiden, smil og føl deg til musikken," sa Paul og demonsterte.
"Okey, men når kommer Ariana?" spurte Harry.
"Ariana?" sa jeg.
"Ja, Ariana Grande, vi skal synge sammen," sa han.
"Åhh, okey?" sa jeg usikker.
"Hun skal egentlig ko-" Ariana kom inn på scenen, undskyld jeg kom sen, men jeg er klar nå" sa hun. Jeg så på henne.
"Hei, Harry," sa hun og blunket søtt til Han.
"Ok, start musikken," sa Paul.
Musikken startet og de begynte å synge. Ariana prøvde å virke søt og sexy rundt Harry og gjorde masse. Harrt bare smite til henne! Jeg så på rart Louis. Han så like rart tilbake og trakk på skuldrene. Jeg snudde hodet mitr tilbake til dem igjen.
Hva faen er det de gjør?!
{ håper dere likte delen, Dette er bare den første...
COMMENT&VOTE, vis du har begynt å lese da.
Love y
Xx Irene❤️
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved