{ Blir kort del Sorry. Er litt opptatt }
Liam POV
Vi så på henne. Hun åpnet munnen sin.
"Ingen av dere?"
"Hva?!" sa jeg og Liam likt.
"Vell, les sangene selv så fortstår dere" sa Winney og gikk ut. Hva er det hun snakker om?
(DETTE ER HELT HELT HELT ANONYMT)
Tonight, tonight, tonight, you are my hotdog
Eat you up like a cookie
Tonight, tonight, tonight, I wanna lose you
I'll be the only person you'll ever know
I'll kill you like an elephant
You can be my nife to kill
I'll kill you like a tiger
Let me take a selfie.
Hva i!..
Louis kort. POV
Hvem i H har endret på sangen. Den var jo helt perfekt. Til nå! Noen har kommet og ødelagt den pene sangen min. Jeg grep arket og sto opp. Jeg gikk ut av Starbucks og inn i bilen. Hvorfor skjer dette! Hvem kan det være?
Lilly POV
Ungene sov. Jeg er glad de sover mye. De skulle ble hentet av Maura i dag. Hun skal komme om 1 time. Jeg og Niall hadde ordnet alt klart. Siden de skal kjøre dit. Jeg satt i sofaen med Niall og Liam på den andre sofaen.
"Kanskje vi burde gå å besøke de andre etterpå?" sa jeg.
"Ja" sa Niall og Liam.
"Jeg kan ringe å spørre nå, på kjøkkenet, jeg vil uansett ha noe å spise" sa Liam og sto opp. Vi fniste sv han og han gikk inn på kjøkkenet. Niall klemte rundt meg. jeg tok hendene mine på hans varme hender. Han kysset meg på kinnet og gikk ned til halsen.
"Niall, ikke her"
Han brydde seg ikke og fortsatte.
"Niall"
"Hva Babe?"
"Ikke her, Liam kan komme når som helst, og andre også"
"Hva så?"
Han lo litt og snudde haken min. Ha lente seg fram og kysset meg. jeg trakk meg unna .
"Ikke nå" sa jeg. Han aga meg det søsteste valpefjeset sitt.
"Niall. Ikke se på meg sånn" sa jeg. Jeg vil ikke bli tiltrukket, da sier jeg bare ja.
"Se på meg" sa niall og prøvde å snu hodet mitt. jeg lukket øynene.
"Lilly" sa han.
"Hva?" sa jeg.
"Jeg elsker deg"
Han klemte rundt meg igjen. Jeg klemte med han. Han kan være så barnslig. Han er 22, men oppfører seg mest som 10! Men det er derfor jeg elsker Niall. Han er søt snill og er den han er.
Niall POV
Lilly hadde gått opp for å amme babyene før Mamma kom. Hun kunne bare lage melkepulver nå siden de er over 1 månde. De gjør egentlig ikke så mye. Er bare helt vanelig. Men de er fortsatt like søte.
Jeg sto opp og gikk opp på rommet til meg og Lilly. Jeg tok fram en pen og skrev med på armen min. Husk! Det vsr slt. Jeg trengte det til noe viktig. Mens jeg skrev videre vibrerte mobilen i lomma. Jeg tok den opp og leste meldingen.
Du tror at Lilly er den beste i hele verden. Du stoler på henne. Elsker henne. Kysser henne, klemme osv.. Men du tar feil. Lilly er ikke like slt og snill som hun er. Hun ser ikke på deg som "Prins Charming." For vis hun gjore det. Hvorfor gjør hun dette?
(Bilde)
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved