A NEW BOOK!!!

245 7 2
                                    

Hei der My Twinzers❤️

Så jeg har bestemt meg for å skrive en ny book!

1. Den trenger ikke være om One Direction.

2. Det trenger ikke være om kjendis.

3. Jeg må ha inspirasjon fra dere når jeg skrier boken. (Hold meg oppe)

4. Og jeg må kanskje få litt forslag når jeg trenger det. (Siden jeg er tankeløs.)

5. Kommenter! Og Vote! Vis at dere er de beste!

6. Og når jeg sier at dere skal gå å lese en vil jeg liker.. Gå å les den. For meg og Authoren (forfatteren.) Jeg vet de bøkene jeg leser er en av kanskje de beste, men ikke for alle da. Men for meg. Og gjerne kom med forslag til bøker jeg kan lese.

Så da er det bare å si ifra. Dere som vil ha ny book.

Send med privat melding eller kommenter. Eller så kan dere sende med på Kik (Love.Irene). Vis dere ikke har kik, så er jeg vertfall på Snapchat; Irene_ninina. Så vis dere vil bli venn med meg der ville det vært hyggelig.

Men uansett. Fortell meg. Jeg er alltid ledig. Når jeg ikke er på skolen da.

Men jeg må få mange nokk forslag til at jeg får velget, vis dere skjønner.

Håper dere vil hjelpe meg her!

Luv u my Twinzers❤️❤️😍

~Xx Irene🌻~

.

.

.

Når jeg tenker på de er det litt trist å ikke skrive Tvillinger lenger. Faktisk.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now