{ Kort Del }
Amy POV
"Amy"
"Emily"
"Lenge siden"
"Jeg vet"
Jeg håper Harry gjemmer seg der bake, for vis hun sier noe så vet han det. men først av alt håper jeg HUN ikke ser HAN.
"Hvorfor er du her?" Spurte jeg henne.
"Fordi jeg vet alt, Jeg vet om deg og Tyron, og deg og Harry. du brukte jo dem begge" sa hun.
"Hæ? du kan jo ikke gå å vite det" sa jeg.
"Jo, du sa nei til Tyron, etter at du hadde flørtet og lekt med han hjemme hos deg selv, dere oppførte dere nesten som et par, så hopper du bare rett til Harry etter at du hsr sagt nei til han om å bli sammen. For en tøs du er" sa hun og himlet med øynenene.
"Jeg? Tøs? Har du merket deg selv, du går på Harry, Niall, Cameron, alle du ser jo, bare vent til du går til tyron for å slenge dritt om meg" sa jeg irritert. Jeg er ingen Tøs?!
"Ja Særlig" sa Emily.
"Men ærlig" sa jeg tilbake.
"Du er så, Frekk, du bruker Harry, så sinnsykt mye, bare vent til neste gutt kommer på besøk til deg eller en annen gutt du kjenner kommer, du går over de med en gang, Du er ikke ment for harry, Harry elsker ikke deg, eller hva du enn nå er! du burde gi han vekk, la hsn gå, for han elsker deg ikke tilbake. Fordi du gjør bare dumme ting, Harry vil ikke ha deg, han sa deg til meg bare sp du vet det, på meldingene, Fordi du er en tøs, og du burde holde deg unna"
"Og når har jeg sagt det" Harry kom fram og holdt rundt meg med en hånd på midjen min.
"Vell, hei Harry" sa Em.
"Jeg har aldri i livet mitt sagt det, jeg elsker Amy, og vil alltid gjøre det." Sa Harry og snudde meg og kysset meg på munnen. Emily ble irritert. Harry trakk seg unna meg og så på Emily.
"Så du kan bare gå" sa Harry.
"Jeg kommer tilbake turtelduer" sa Emily og snudde seg så hestehalen hoppet. Hun gikk ned og ut av huset, tror jeg. Siden jeg følger ikke etter henne. Den lille tøsen! Jeg og Harry satte oss ned igjen i sengen.
"Men du Harry?"
"Ja?"
"Hvem var det egentlg du sendte melding til?"
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved