Del 29

682 20 9
                                    

Lilly POV fortsetter

Jeg sto opp og gikk i gangen. Jeg låste opp og åpnet døren.

"Hei"

Jeg måpte.

"Jamie Campbell?"

"Ja, det er meg, kan jeg komme inn?"

"Ja, hva gjør du egentlig her?"

"Vell, jeg er egentlig her for å besøke fetterne og kusina mi"

Jeg slapp han inn.

"Hva med deg da?"

Han begynte å ta av seg ytterklærne
"Vell, jeg er her på ferie og på besøk hos Jacob, eller, jeg overnatter her"

"Okey"

Jeg gikk inn med Jamie bak meg.

Jamie C. B. var med i The Mortal Instruments (Skyggejegerne: Demonenes By) (ANBEFALER VIRKELIG, så pemieren) Han spilte Jace Wayland som de fleste jenter kjenner han. Han var også med i Sweeny Todney (eller noe) Demon barbereren fra Fleet street (eller no). Han er 24 år og skuespiller, og kanskje sanger og siden den andre filmen er en musikal.

Louis POV

Det er så kjedelig for tiden, bare med masse krangler. Liam hadde klaget på Niall fordi han hadde klart og kunse iPad Air'en hans. Han dinglet litt rundt for mye mens han gikk fordi han var så slapp, så lå iPad'en på kanten av bordet. Så gikk han langs kanten helt til den dart ned på det harde flisgulvet utenfor teppet. Og skjermen knuste og iPad'en døde fullstendig. Så nå krever Liam at han skal betale for skadene. Men Niall nekter og sa "jeg tok med alkohol på rommet og drakk så jeg ble full, ikke mitt problem." Men han gir ikke opp med krevingen sin. Kan ikke bare gi opp. Mamma sendte meg en meldig om at hun og Mark skal på et hotell ike aå langt unna, og de sa at jeg skulle bli med dem på middag. Jeg takket nei, og la på. Og De har ikke ringt siden det..

Mem jeg og Amy skal få stop på kjedeligheten. For oss! Vi skulle til fotballhallen. Cardiff Fotballhall.Den var open for Alle sammen idag. Men ikke alle kom dit bare for å spille fotball.

Jeg holdt på å kle på meg En svart shorts og en T-shorte med nummer og Tomlinson som etternavn bak. Jeg tok på meg leggbeskyttere og fotball sokker over. Jeg pakket vann, fotballsko, Fotball og en frukt. Jeg gikk ned og møtte på Amy som allerede sto klar i Blå fotballshorts, en hvit t-shorte og en grå hettejakke over uten glidelåsen glidet. og osv..

"Er du klar allerede?"

"For fem minutter siden ja"

"Da drar vi da!"

Vi gikk inn i gangen og tok på oss vanelige sko. Jeg tok på meg noen letre sko så det ble enkelt å ta de av. Jeg tok mine Røde TOMS. Amy tok på seg sine enkle høye vinter sko. Hun har ekte ICE sko. Vi gikk jog låste døren.

"Hvilken bil tar vi?" Spurte Amy.

"Vi tar bare min" sa jeg og trykket på nøkkelen så den automatisk åpnet seg. Jeg hadde fått meg en rød Ferrari, den er egentlig gaaaanskje gammel, jeg hadde fått den etter Troy. Den ser egentlig så god som ny ut.

"Jeg håper vi kanskje møter på noen kjente fjeser" sa jeg.

"Jeg vet ikke helt, kanskje det"

"Vertfall en vi liker da"

*

Det var mange her.

Noen holdt på med fotball, noen med Trening.

Turn.

Dansing.

Sprint.

Leking.

Sentring.

Vi fant oss en ledig plass med et mellom mål for 7'er fotball. Vi gikk utenfor banen og satte fra oss bagene og tok ut fotballsko og tok de på oss.

"Vi kan starte med vanelig sentring først, så kan vi kanskje begynne med mål ettervert? Høres det bra ut?" Sa Amy.

"Jepp"

Hun tok ballen og sentret den passelig til meg. Jeg bommet litt på ballen så den gikk svakt.

"Kom igjen'a, skjerpings, du kan bedre"

Hun sentret igjen og jeg fikk et ordentlig og pent innside pasning.

Da klarte hun og bomme litt.

"Haha, Skerpings Amy"

"Jeg gjorde det bare for å vise hvordan du gjorde det"

"Jaså"

*

Jeg sto i mål mens Amy skøt utenfor feltet. Vi hun gikk over, ble det ikke mål. Hum hadde skutten ti ganger og bommet bare 2 ganger. Amy er en god spiller. Vi så rundt på alle de andre. De hadd ennå ikke merket at det var meg og Amy som var her. Det er jeg glad for. En jente som holdt på med Dansing kom mot oss. Hun lignet litt på Eleanor?

"Hei Louis! Hva gjør du er"

Åhh, nei!

Liam POV

Jeg, Zayn og Niall satt og så på TV. Niall var like slapp som vanelig, og Zayn satt på mobilen.

"Jeg tror ikke Lilly dro for den grunnen"

"Jaja" sa Zayn.

"Hva? Bryr du deg ikke, jg trode det var du som likte henne. "

"Liam, du er alt for overbeskyttende, bare slapp av og se litt på tv"

"Bare slappe av, Og når begynte du å bry deg, Vet du ikke hvor vanskelig jeg har det, jeg lengter jo etter søsteren min"

"Ja, jeg sa bare at du kunne slappe av litt"

"Hva med deg da, Som ikke bryr deg en shit om andre folk"

"Og når begynte dette å handle om meg, fortell"

"..."

"Ser du, du, ingen grunn, også begynner du å blande meg! kjip du er ass"

"Zayn, du er så jevlæ frekk"

"Du trenger ikke være så stor i kjeften, Liam"

"Calm down, bare la oss se litt på tv" Sa Niall.

"Hold kjeft Niall" sa vi likt.

"Du er så håpløs Zayn, du er så frekk og slem av og til, du er ikke deg selv"

"Hva med deg da, går rundt og skylder på folk bare for ingen grunn, Hereegud, du trenger psykolog"

"Det er nokk Zayn, jeg tar ikke mer av deg, jeg lar deg være ifred, jeg skal la dere alle være ifred, så kan dere bare a det så godt"

{ Ikke så spennende slutt, men det er fordi jeg skal skrive en til del, som jeg skal prøve å gjøre mindre kjedeligere enn dette }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now