Del 59

456 19 0
                                    

Niall POV fortsetter

"Niall!"

Jeg så rundt. Ingen der. Jeg så ned på mobilen min igjen.

"Niall!"

Jeg så opp igjen. En jente kom sakte innover porten. Hun minnet meg om den Sophie-Emily jenta som Lilly møtte. EksBFF'en til Lilly. Lilly har ikke tilgitt han, eller henne en gang. Chris og Lilly ble venner og uvenner, venner, og uvenner, venner, og totalt- Ferdig-for-sitt-forhold-venner!

"Ehm, fremmede?"

Hun kom lenger mot meg og stoppet fordn meg.

"Emily"

"Det fulle navnet"

"Emily Prescot"

Er det ikke....Neheii!!

"er ikke du ek--"

"Det er meg og bare meg"

"Hvorfor ba du meg i det hele tatt om å komme hit?"

"Ville du ikke se meg? også, kanskje vi kan prate om den samtalen du og Din kjærste Lilly hadde?"

"Hva? hvordan visste du om det?!"

"Jeg vet alt Niall, jeg er ikke dum"

Men crazy...

"Jeg er ikke en dum person, Lilly har gjort sine største feil, og det er ikke brs for henne, du Tror, du tror! hun er et englebarn, men nei! Hun har en ond side Niall, men du vet ikke om den, u vet ikke masse om henne, Niall, du må ikke bli som henne, du må bli, med meg"

Hun gikk tettere inn til meg. Jeg gikk et par 2-3 små skritt bakover for å ikke få så nærkontakt med henne. Jeg har kjærste. og det er Lilly Payne.

"Jeg vet hvem Lilly er, hun er en snill person, i forhold til deg"

"Åhh, så du tror jeg er den slemme, vell, du er en av henne"

"Hva mener du?"

Hun gikk tettere inntil meg og tok hånden sin på magen min. Jeg kjente jeg ble stiv.

"Hennes svar vil ikke vare lenge" hvisket hun lavt. Hun hade fortsatt ikke fjernet hånden sin.

"Det samme med dine" hvisket hun en gsng til flr hun fjernet hånden hennes. Hun så på meg med de grågrønne øynene sine som endret seg fort over til helt grå'e. WTF!? Hun ga meg et lite glimt før hun snudde seg og gikk. Hun der! - Hun er skummel. Hun prøvde seg på meg. Og hun sa det samme, som Cameron sa til Lilly? Hva er det som skjer?

Jeg gikk sakte ut porten og inn i sentrum igjen. Jeg gikk sakte veien hjemover mens jeg tenkte;

What The F*ck er det som skjer

Louis POV

Jeg satt med Amy og Harry og så på verdens kjedeligste tv'program. Disney Junior.....JUST KIDDING!😝 En av de beste mente jeg. Vi så på Spesialagenten Oso (ikke at jeg ser på det *kremt*).

"Louis" sa Harry.

"JA" Jeg følgte rett på tvskjermen.

"Bytt kanal" klaget han.

"Før vi gjør det!! Jeg blir gal av det programet, du har sedd den episoden tusen ganger Louis!!"

"Neihei, bare 5 faktisk"

"Du er så--"

"HYSH HYSJ, nå kommer sangen"

Jeg begynte å synge med. Dette var morsomt. Dette minner om de dagene jeg små.

Harry sto opp og gikk mot TV'en. Og Slo den av!!!

"Hva faen, Harry! Jeg så på det"

"Vil du har firkantede øyner eller? Det er bedre å ikke e på tv i det hele tatt, du sparer øynene dine"

"Urghh" stønnet jeg og tok opp mobilen min. Jeg gikk inn på Twitter og sjekket min bruker.

Hva i h****** har skjedd her?

Liam kom stormende ned trappene ned og ved sofaen.

"Louis, hva faen er det du har imot meg!?"

Tvillinger 3Where stories live. Discover now