Amy POV fortsetter
Hva faen er det de gjør?!
Står å beføler hverandre mens de synger eller?! Jeg sto sint opp og gikk ut. Jeg følte blikket til Ariana i nakken men jeg fortsatte bare. Ariana prøver å få meg sjalu, jeg vet det. Og det fungerte, gratulerer Ari. Jeg hater deg! Jeg gikk ut til bilen min og kjørte på vei mot Li og Li's hus. Jeg vil egentlig ikke se på de lenger, vis jeg ble der ville sikkert Ari begynte å strippe.
*
Jeg gikk inn i stua og møtte på Lily, Nicola og Ruth med ungene.
"Hva gjør du hjemme så tidlig?" spurte Lilly.
"Vell, jeg forteller deg senere, gidder ikke snakke om det nå. og foresten, hei, Nicola, og Ruth" sa jeg og hilste.
"Hei Amy" sa de tilbake. jeg satte meg ved siden av Ruth. Helt ytterst på sofaen.
"Hvor er Ethan og Emma?" spurte jeg.
"De sover på Baby rommet deres" sa Lilly.
"Åhh, men da kan jo vi gjøre noe" sa jeg.
"Hva med Scramble With Friends på mobilen, vis dere har det?" Sa Nicola.
"Ja, vi gjør det" sa Vi.
*
Guttene kom hjem. Vi satt egentlig å så på TV. Harry kom rett mot meg. Jeg så bare videre på mobilen.
"Amy, vi må snakke" sa Han og dro meg og og ledet meg til kjøkkenet.
"Hva er det?" spurte jeg.
"Du bare gikk, hvorfor?" sa han.
"Er ikke det klart? Du står jo det å beføler og flørter med Ariana. Har du glemt meg eller, din kjærste, eller Ex-kjærste?!" sa jeg.
"Amy, ikke slå opp med meg, du vet jo Paul sa føl deg til musikken, jeg prøvde jo" sa han.
"Ja, og musikken du føler er fra Baren, Jeg er dritsur på deg Harry, hvorfor gjør du egentlig?" sa jeg.
"Jeg beklager Amy" sa Harry.
"Du..du...bare glem det" sa jeg og gikk. Jeg gadd ikke krangle nå.
Niall POV
Jeg hørte en av ungene gråte. Lilly sto opp.
"Bare sett deg igjen, jeg går å henter henne, eller han" sa Jeg og sto opp.
"Takk" sa Lilly. Jeg gikk opp trappene og in på rommet deres. Jeg tok opp Ethan som gråt.
"Ikke gråt vennen, pappa er her" sa jeg g vugget han i armene mine. Han sluttet å gråte og så på meg. Han hadde blå øyen lik som mine.
"Du er bare så søt du" sa jeg. Jeg gikk ut av rommet og ned trappene til de andre. Jeg ga Ethan til Lilly. Hun begynte å amme han.
*
Amy POV igjen
Jeg hadde gått meg en tur ut for å få litt frisk luft. jeg hadde vondt i hidet bare av å tenke på Ariana. den heksa! Jeg gikk mot Hyde Park.
Gatene var dekket av snø. Det var helt hvit i London's Gater. Snøen falt sakte fra himmelen som små krystaller, og landet på bakken. Sporene kom når du trødde i snøen. Og trærne hadde ingen blader. Det var egentlig ganske fint å se på.
Jeg børstet av litt snø fra benken. Jeg tok opp mobilen min fra vesken og så jeg hadde fått en melding fra ukjent.
Ukjent
Hei!!
Sto det. Hva? før jeg visste ordet av det ble det kastet snå på mobilen min.
"Hva Faen" sa jeg.
"Hva gjør du her da" sa jentestemmen. Jeg sto opp og så på jenta.
"Ariana" sa jeg og glodde stygt på henne.
"Planen min går som planlagt, Harry vil bli min. Ingen vil få Harry igjen, ikke Cara, ikke Madison, ikke deg! untatt meg. Han skal ha meg." Sa Ariana.
"Og hvordan skal du liksom få gjort det da?" spurte jeg.
{ kanskje litt kjedelig del, kommenter hvordan dere syntes det var .
ILYSM
Xx irene }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved