"Ariana, hvem er det?"
"Åhh, Harry, dette er eksen min, han reiste fra Wolverhampton igår"
"Og hva heter han da"
"Hayes Prescot"
Jeg ga henne et lite nikk før hun gikk ut av rommet.
"Prescot, Hayes" sa han og rakte handen sin.
"Styles" sa jeg bare og så ned på suppen min - Æsj! Jeg tok en skje opp og studerte suppen i skje'en. Jeg smakte forsiktig på den - men kastet alt opp igjen.
"Fy faen altså for en suppe" sa jeg. hayes så rart på meg.
"Det er faktisk ganske sunt" sa han og tok en skje av sin egen.
"Vell ikke for meg" sa jeg og sto opp og kaste suppa i søpla med fatet med et uhell.
"Dette er mellom oss." Sa jeg. "Okey?"
"Okey" sa han og nikket raskt. Jeg gikk ut av kjøkkenet og spratt meg ned i sofaen.
Jeg gikk inn på twitter og skulle tweete.
' When life gives you pea soup, it comes right back up 😫🍵 '
Det er skikkelig sant. Jeg gikk rundt på twitter til en bruker kalt Troye Sivan (til dere som hae hørt om han, 👍. Og det skrives TROYE! Men utales TROY). Han er egentlig ganske kjekk. Men han er sammen med kjekke Tyler Oakley som var på 1DDay. Jeg liker Tyler. Han er skikkelig hekta på oss. Jeg leste en av tweetene til Troye. (Ekte Tweet)
Troye Sivan ✔️
#SongsThatMakesMeCry They Don't Know About Us - One Direction #Larry4Ever
Hehe, han shipper meg og Louis. Jeg shipper serr Troyler, de er søte sammen. Jeg har sett de fleste av videoene hans. Jeg måpte da jeg så ansiktet hans på en av de morsome Youtube-videoene hans. I Am A Man Stripper. Den er bra.
Niall POV
Jeg tok opp mobilen min for å sende en melding til Lilly. Jeg gikk inn på henne og skrev. Vi må snakke sammen med en gang når vi møtes. Jeg sendte den og ventet noen minutter. Jeg la mobilen tilbake i lommen. Gitaren min lo ikkr så lamgt unna meg på sofaen. Jeg tok tak i den of dro den til meg. Jeg tok den ut av baggen og stemte den riktig. Jeg spilte av første tone av You & I. Jeg gjorde andre note og. Ikke stemt. Jeg stemte den ferdig før jeg sakte begynte å spille You & I. Jeg sang på mitt(og Liam's) vers og det flrste refrenget.
[Verse 1]
I figured it out
I figured it out from black and white
Seconds and hours
Maybe they had to take some time
I know how it goes
I know how it goes from wrong to right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight like us
Did they ever fight like us
[Chorus]
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between you and I
Not even the Gods above can separate the two of us
No nothing can come between you and I
Oh, you and I
Jeg spilte av de siste tonene før jeg tok en sakte og lang tone til slutt. Det minte meg litt om Lilly. Hun har skuffet meg , men jeg er ikke sikker om det er henne akkurat. Vi får håpe feil.
Alle i London, Studio
Klokken 3.45pm
Lilly POV
Jeg og Niall hadde ikke pratet til, vi satt ved siden av hverandre, men sa ikke er ord. Jeg hadde svart han på meldingen hans de dagene før reisen. Ja, det må vi. Det var det jeg svarte. Harry sto alene på scenen og øvde på litt lyse toner. Ben ville at han skulle bli litt vandt til det.
"Ehh, lilly. Skal vi snakke nå, litt unna her"
" Ok" sa jeg. Vi sto opp og gikk litt unna de.
"Jeg, jeg vet det Lilly"
"What!?, hva mener du?"
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved