Del 25

696 22 3
                                    

Lilly POV fortsetter

"Du, Jacob"

"Ja"

"Jeg tror jeg kan si hvorfor jeg ikke ville ringe tilbake"

"ja, fortell"

"ehh, jeg tror Liam mistenker meg, han tror sikker jeg kom fordi jeg er utro eller at det er noe med meg og Niall, siden han hørte deg prate i mobilen tror han sikkert nå at det er noe verre sikkert, jeg vil ikke at han skal bry seg for mye, du vet jo han er litt overbeskyttende, så jeg vet han sikkert stresser de andre, så de har sikkert lagt opp en løyn fro meg, jeg vil jo ikke at de skal ta skylden for meg, fordi det er jo sant, det er noe mellom meg og Niall, og jeg reiste ikke bare fordi jeg trengte en lengre ferie, fordi det der er ikke meg, jeg kom jo fordi jeg ikke vil være med Niall akkurat nå, så derfor er jeg her og derfor vil jeg ikke ringe tilbake"

"men Lilly?"

"hva da?"

"han kan jo mistenke oss mer nå, siden jeg sa jo ja til å si ifra at du skulle ringe tilbake, så det gir jo litt mer problemer, kanskje"

"åh ja, Unnskyld Jacob, jeg mente virkelig ikke å blande deg inn, sorry, jeg blir bare for stresset med alle disse greiene og alt det me--"

Jacob lente seg og klemte meg. jeg klemte tilbake.

"det går bra, Lilly, jeg skjønner deg"

"takk, Jacob"

han holdt godt rundt meg, som om han ikke ville gi slipp på meg. Han ga meg et svakt kyss på pannen. Han trakk seg unna.

"se på meg"

jeg så på han.

"alt vil gå fint etter vert, bare vent å se, kom, så går vi på kjøkkenet, så kan vi lage oss litt varm kakao og koses oss med en film, høres det bra ut?"

jeg ga han et lite nikk og smil.

"er alt Okey?

"alt er Okey"

han ga meg et smil og tok meg med på kjøkkenet.

*

vi hadde tenkt å se på Life As We Know It. Det er jo en komedie så kanskje det får meg i godt humør.

natt/kveld, klokken når som helst

Amy POV

jeg lå i sengen og chattet med Finnegan på meldinger.

Finnegan

sover du?m

Amy

nei, men jeg ligger i sengen, dd?

sendte jeg kjapt tilbake, jeg skriver ganske raskt på tastaturet.

Finnegan

Emmy Lou sitter på gulvet mens jeg ligger godt her på sengen

Amy

Hvorfor ligger hun ikke i sengen hun og?

Finnegan

Fordi hun ville være på rommet mitt med meg, men jeg ville ikke at hun skulle det, så sa jeg at hun måtte sitte på gulvet vis hun ville være med meg her.

Amy

"Snill bror du er mot Emmy Lou!"

Finnegan

iknow

jeg lo litt av Finnegan. Han sendte ikke akkurat så fort nå. Men jeg fikk en melding.

Ukjent

Good Night Babe, savnet meg?

Morgen, klokken 11.35

Harry POV

Jeg satt på sofaen og ventet 35 minutter over siden Ariana skulle vært her. Hun sto sikkert nå på badet og sminket seg. Eller!..Eller kanskje hun holdt på spise brødskive og ville ikke få lipgloss på det eller grise det til. Åhhh, den jenta!

jeg hørte døren åpne seg etter 35 minutter til.

"Ariana, endelig kom du"

"ja, det var du som sa jeg skulle komme hit, dahh"

"Ariana,..høø, bare glem det" smart hun er, liksom. Dummy..

"vi må snakke om vært forhold, jeg mente ikke det jeg sa i går" sa jeg uinteressert og med en mørk vanlig stemme som om jeg ikke brydde meg om forholdet.

"og.." sa hun. Jeg sukket ganske lavt.

"jeg håper du kan tilgi meg og gå tilbake og synge med meg" sa jeg.

"og tror jeg bare skal tilgi deg på den måten?" sa hun.

{ Vell, jeg skriver nå til de som støttet meg og brydde seg. Jeg bryr meg ikke faen meg så mye om dere som vil st jeg skal slette den. Vis dere ikke vil lese den, er det dere som bestemmer det, så til dere som kommenterte. TUSEN TAKK❤️👌 }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now