Del 82

359 15 7
                                    

Lilly POV

Jeg hadde fått en ny melding fra Cameron. Ikke lik som de andre meldingene.

Kom igjen. Jeg skal ikke voldta deg eller noe. Ikke gjøre overgrep eller prøve meg på deg. Bare prate. Som folk gjør.

Jeg tenkte litt. Men skrev et nei og la fra meg mobilen. Det er litt trist å tenke på at jeg faktisk utsetter noe for noe som faktisk jeg kan gjøre, men også kan ødlegge. Jeg så ned. Men så opp ogjen for å ikke gjøre noen bekymret. Jeg så på Niall, Han så rart på meg. Allerede noen som merket meg.

De ble ferdig med å synge Little Black Dress og Paul snakket. Ben fulgte med om det var noe de måtte gjøre.

"Okey, da er det bare å gå rett på neste sang som er Happily" sa Paul.

"Og dere må lve litt ekstra på den når dere synger sammen, det er litr feil med tonene i denne sangen noen steder" sa Ben. Guttene nikket.

"Bare er sekund først" sa Niall og gikk ned av den lille scenen og til meg.

"Babe, hva er det?" Spurte Niall med og hadde begge hendene sine på armene mine og strøk meg.

"Ikke noe, jeg bare tenkte på noe trist"

"Hva da?"

"Bare noe, ikke bekymre deg gutten min bare syng videre, dere må fått øvet godt som Ben sa

"Helt sikker det ikke er noe?"

"Helt sikker"

Jeg lente meg og kysset han mykt og trakk meg unna. Han smilte og gikk opp på scena igjen.

"Start musikken" sa Ben.

*

Amy POV

Jeg så på Harry som sang på scenen med de andre guttene. Han smite til meg og blunket. Jeg rødmet litt av blikkene hans. Han bare gliste videre som en liten unge mens han sang.

"Stop! stop stop" sa Ben og vifter med armene. Musikken stoppet og vi ble stille.

"Harry! Hva er det du tenker på?" spurte Ben.

"Amy" svarte Harry og smilte. Jeg rødmet lett.

"Vell, prøv å fokusere litt mer på syngingen fordi du holder på å synge som engler som spiller harpe" sa Ben.

"Ja, det er jo fantastisk" sa Harry.

Ben lo av Harry.

"Fra toppen igjen" sa Ben og sangen starter igjen.

Jeg lo av Harry. Engler som spiller harpe er jo skikkelg god til å synge. Selv om jeg ikke har hørt de så ser jeg for meg at jeg har hørt de. De begynte p synge på nytt og jeg tok opp mobilen for å sende en melding til Tyron. Jeg håper han ikke er for lei seg.

Lilly POV

Guttene hadde 10 minutters pause. Jeg sto opp av stolen og gikk inn i korridoren for å finne toalettet.

"Bøøø!" hørte jeg bak meg og to hender satte seg på midjen min. Jeg hylte av redsel. jeg snude meg og så Zayn. han lo.

"Zayn! Du skremte vetter av meg" sa jeg og prøvde å puste vanlig.

"Ja, jeg hørte det" lo Zayn.

"Tulling" sa jeg. Jeg fant toalettet og kastet papiret jeg hadde i hånden. Zayn hadde fulgt meg.

"Så hvordan går syngingen?" Spurte jeg.

"Litt stressende, vi drar i morgen og jeg har ikke pakket en gang." sa Zayn.

"Dere skal ikke være lenge der" sa jeg.

"Skal du være med?" Spurte han.

"Nei, jeg blir i London helst, med Amy" sa jeg.

"Åhh, det var dumt at dere ikke ble med da" sa Zayn.

"Mhmm" sa jeg. Vi gikk tilbake til de andre og satte oss md og snakket. Mobilen min vibrerte. Jeg skjekket den.

Han gir ikke opp altså.

{ Mer? }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now