Del 23

692 18 1
                                    

Louis POV forsette(t)

"Harry!"

Ariana kom løpende inn mot Harry.

Harry POV

Ariana løp mot meg og tok hånden min.

"Kjære, Vi må prate" sa hun og dro meg opp. Jeg så Ariana ga et stygt blikk til Amy. Amy var seg selv. Jeg så på henne. Hun gjemte seg bak Louis. Jeg sukket og ble dregt med Ariana. Hun tok meg med opp til rom hun bare fant. Mitt rom. Her sover Larry.

"Harry, jeg tar deg tilbake!" sa hun glad.

"Ehh, Ariana, vi er offesielt Over!" sa jeg.

"Nei, vi er sammen igjen" sa hun.

"Nei, vet du hvor mye du såret meg, Og Amy. Jeg blir redd i nærheten av deg. du brukte bare meg, og jeg kan ikke være sammen med deg, du gjorde at jeg splittet opp med Amy, og du lekte med følsene mine for deg, Vi er over, Ariana, Over!" sa jeg.

"Vell, vis du vil ha det sånn din Bitch! Lev et fint liv uten penger!" sa Ariana sint og gikk. Jeg hørte hælene kunne knusse trappen på den måten hun gikk nå. Jeg sukket lavt. Hun gjør meg gal i hode, frustrert, og litt sint. Hun gjør meg alt det negative, hun forståe ingeng ting av det jeg sier. Snakker ikke hun engelsk. Selv om hun ikke er britisk kan man fortsatt forstå. Men kanskje hun ikke har hørt om engelsk. Kanskje hun har hørt om/lært om Amerikansk eller United Stateisk. Dumbass, det er det hun er!

Jeg gikk ut av rommet og ned til de andre.

"Har hun gått?" spurte jeg.

"Jepp" sa Liam.

"Hva var det dere snakket om?" Spurte Louis.

"Ja, hun kom ned gaaaanske forbanna" sa Zayn.

"Jeg vil egentlig ikke snakke om det nå" sa jeg.

"OK" svarte de.

Skulle bare ønske alt var normalt. Som til vanelig, eller nei..

1 time senere, 3.00pm

Jacob POV

Jeg så sikkert ut som en jente nå. Jeg fikk ikke lovt til å se i speilet før etter klokken 6.00pm. Jeg gleder meg til å ta det av. Jeg vil ikke at det fine ansiktet mitt skal bli stygt og få masse kviser. Når jeg tar bilde på studio, bruker de ikke like mye sminke som dette!

Vi skulle ut i byen og se hvor mange som stirret på meg. Vi hadde et veddemål jeg og Li. det var sånn st vis jeg klarte over 30 minutter i byen uten å se flau ut, så fikk jeg 50£ av Lilly og 5£ av Sophie. Men vis jeg taper, får Lilly 30£ og Sophie får 30£. Men Sophie blir ikke med, hun skulle få svar av Lilly.

*

Oxford Strees. Der alle mennsker går. Folk hadde allerede begynt å stirre, Lilly gikk bare rundt helt vanelig.

"Kom, vi går til VS" sa lilly. Vi gikk fortere nå. Folk kommer til å tro jeg er Gay når jeg går sånn her. Men jeg må prøve å ikke bry meg så mye.

Det var egentlig ganske mange her inne. Jeg så meg rundt. Minst over 10 øyner så på meg her inne.

"Ehh, Lilly, vet du, vi går til Starbucks istedet"

"Åhh, Okey da"

*

Det var myyyyeee mer folk her, selvfølgelig.

"Blir du flau nå?" sa Lilly.

"Pfft, Nææjh, ikke i nærheten"

"Ok, da"

Lilly sto opp.

"Ser denne her fyren, det er han som var en av modellene i TeenMagazin, han er fi til å få autograf, og dere får en bonus, spørre han et spørsmål! Og jeg tuller ikke"

Alle så på meg. Og på hverandre.

""Jeg tror ikke hun tuller, det er jo Lilly payne" sa en jente. Alle sto opp i rasene fart og stilte seg i kø. Lilly tok opp en penn fra lommen sin.

"Lykke til" hvisket hun til meg og gikk leende.

*

Det tok 45 minutter før alle gikk og lilly hadde satte seg ned igjen.

"Du jeg må bare en tur på do" sa Lily og la fra seg mobilen sin på bordet. hun gikk inn på toalettet. Mens hun var borte begynte mobilen å vibrere. Jeg tok den opp. Det var noen som ringte.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now