Del 4

838 23 5
                                    

{ Plis si ifra til andre at boken har kommet ut, gjerne si det på din egen bok :) }

Amy POV fortsetter

"Amy, det er noen du må hilse på" sa Paul og sro meg opp og ledet meg til personen. 'Oh God!' tenkte jeg.

"Amy ,møt Ariana, dere har sikkert møtt før" sa han.

"Ariana, du må treffe Amy" sa han og introduserte meg.

"Ariana, jeg håper du treffer en buss" sa jeg og smilte til henne.

"Hyggelig å treffe deg og igjen...." sa hun. "Bitch" mumlet hun på slutten.

"Ehh, okey, jeg tror det er nok" sa han og tok med seg Ariana.

"Bitch please, Ariana" sa jeg mens de gikk. Hun snudde hodet sitt og krympet øynene sine for hevn. Jeg skal gi henne hevn vis hun gir meg😈.

Jeg satt bare på mobilen og så ned. jeg gadd ikje se på hva de gjorde. Jeg måtte egentlig ganske på do. jeg sto opp og gikk fort vekk.

"Any!" hørte Jeg Harry si, jeg kunne ikke svare, jeg måtte virkelig på do!

Lilly POV

Jeg og Amy skulle dra nå. Niall hadde ansvaret for ungene. Han hadde alt. Tvillingn vognen, stellevesken, tepper og osv..

"Husk å gå tur med dem vis de gråter" sa jeg og ga hen et raskt kyss.

"Okey, hade kjære" sa han til meg.

"Hade" sa jeg og gikk ut. Amy sto allerede der ved bilen og ventet på meg.

*

Zayn POV

Jeg må komme meg videre i livet. Li har Niall. De har to unger. Gift. De vil aldri foralte hverandre. Jeg må finne meg en annen jente. Selv om ingen er mer perfekt enn Lilly. Det vil bli vanskelig.

Etter de to neste dagene skal vi besøke familie igjen, det er så lenge siden. Lilly og Liam skal tilbake til Wolverhampton, Harry til Chesire med Amy tror jeg, Niall reiser helt til Mullingar, Toby og Denise blir også der og de siste dagene reiser Lilly med tvillingene til irland. Louis reiser også til Doncaster og det samme med meg. Jeg gleder meg til å snakke med mamma igjen. og Safaa, Doniya og Walihya(?, jeg husker ikke). De vil sikkert hjelpe meg med "Jenteproblemene". Og de vil sikker hjelpe meg å finne en og.

Vi var egentlig ferdig å øve og vi skulle gå til Nandos. Vi tok på oss ytterklærne. Jeg hjalp Niall med å holde døren oppe så han kom ut med vognen.

"Takk" sa han og smilte til meg. Jeg blunket til han. Vi gikk sakte mot Nandos. Louis fikk trille vognen med Harry. de tok hver sin side.

"Så, skal Emma og Ethan spise fastfood de og?" spurte Liam.

"Nei, jeg har med sånn morsmelk pulver også skal jeg bare tilsette varmt vanm, og jeg og Lilly var så smarte og satte det i en termos." Sa Niall.

"Ja smart" sa jeg.

"Du kunne jo bare spurt Nandos om vann" sa Louis.

"Vell, for sent, vi visste jo ikke en gang at vi skulle til Nandos?" sa Niall.

"Riktig" sa Louis og klødde seg på hodet. "jaja, det var vertfall det beste dere kunne funnet på.

Everybody home, 7.12pm

Harry POV

Jeg så Amy gå inn på kjøkkenet. jeg sto opp og gikk inn på kjøkkenet og lukket døren. Hun hørte meg og snudde seg og så på meg.

"Hvorfor gikk du vekk på studioet?" spurte Jeg.

"Fordi" sa hun.

"Det var Ariana som gjorde det, ikke meg!" sa Jeg.

"Gjorde hva?" sa Amy.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now