Thirsday*
10. 10am
Amy POV
Jeg, Lilly, Niall, Liam, Ruth, Nicola og Tvillingene var på vei mot burdekjole butikken. Søstrene til Li og Li hadde reist i går natt for å bli med oss. Siden i går når Nialy kom hjem snakket vi om bryluppet og alt. Vi visste jo sllerede om det, og vi har bestem alt nå. Ruth, Nicola, Jeg, og Emma blir brudepiker. Også guttene og Greg blir på en måte brudegutter (i don't know and idc). Og Liam ble forlover for han. Så han må holde tale, jeg ble for Lilly. Og Harry ble ringbærer, vi måtte trekke på det.
(Ærlig talt vet jeg ikke sååååå Myye om brylupp, så jeg bare tipper her)
Jeg gleder meg veldig til den store dagen. Det skal bli en dag vi aldri kommer til å glemme.
*
Vi var inne i butikken. Vi venter på at Lilly skulle komme ut og vise oss kjolen sin på seg. vi hadde fått latt butikkdamen bestemme den rette kjolen for oss. Hun sa hun hadde en helt perfekt for Lilly. Sp nå var vi spente.
"Er du ferdig snart?" spurte Niall. "jeg vil ikke vente lengre"
"Haha, slapp av Niall" sa Lilly inne fra prøverommet.
"Sånn, nå kan dere se" sa Lilly. Hun kom ut av prøve rommet i en perfekt kjole. Den var hvit uten stroper, den var dydd i blomstermøster over midjen, men det var ikke akkurat så synlig akkurat og var det tre lag nedover midjenm. den satt perfekt. og bak på ryggen måtte du knyte med et silkebång på ryggen.
"Wow" sa Niall.
"Ser jeg så stygg ut?" Sa hun.
"Haha, Nei, du ser helt perfekt ut" sa Niall og sto opp og kysset henne. Hun smilte. Han satte seg med igjen.
"Så, hva synes dere?" spurte Lilly.
"Jeg kan ikke beskrive" sa Jeg.
"Nydelig, Bla, bla osv." sa de andre.
"Vell, jeg likte den jeg og" sa Lilly og smilte.
"Så, skal dere ha den?" Spurte damen.
"Niall?" sa Lilly og så på han.
"Ja, selvfølgelig!" sa Niall og smilte. Vell, da var det bare og finne brudekjolene:)
Lilly POV
Jeg hadde fått skiftet tilbake til mine vanelige klær og holdt på å lete etter brudekjole med bare Amy, Ruth, Nicola og Emma. Niall, Liam og Ethan hadde gått for å finne dress og møte de andre guttene der. Så nå holdt vi å lete. Vi var spredt.
"Jenter, se den her" hørte vi Nicola sa.
Vi gikk til henne og hun visste oss en hvit kjole med en blomst på vensre skulder av silke.
"Den var kjempe fin" sa Jeg og Amy samtidig. Vi lo litt.
"Prøv den" sa jeg til Nicola.
"Okey" sa hun og vi gikk til Prøverommet. Jeg ville gjerne takket ja og eg skulle vært med på Say Yes To The Dress vis jeg kunne. Har sett episodene mange ganger. Folk som ikke liker en skikkelig perfekt kjole og bare sier jeg vil ikke ha den. det tar evig heter før de faktisk sier Yes! Noen som gjør at jeg ikke vil se på lenger.
Nicola kom ut med kjolen på.
"Den burde vi ha" sa Ruth.
"Enig" sa Amy. Jeg holdt hånden hennes.
"Vil dete ha den da?" spurte jeg dem.
"Ja," sa de samtidig.
Vi sto opp og kjøpte tre. Og fat vi en vanelg kjole til Emma og kjøpte den og.
"Da var vi endelig ferdig" sa Amy.
"Ja, endelig" sa jeg.
4.05pm
Vi satt hjemme, alle sammen, rundt bordet - og spiste middag. Det ble Pizza idag. Vi hadde bare kjøpt Big One fra butikken, selv om den er amerikansk, finnes det her UK.
"Så, hva gjør vi resten av dagen da?" spurte Liam.
"Slapper av, nyter de tre siste dagene til den store dagen" sa Jeg.
"Ja, Det er bare å prøve, Vi må være forberedt på vis de krangler mer" sa Liam.
"Haha, det skal det bli lite av" sa Niall.
"Ja, vi får håpe det, vi ikke gå til huset dere 5 ganger i måneden for å hjelper dere gjennom gråting og sorg" Sa Harry.
"Harry! Vis respekt" sa Amy og dultet borti han.
"Jeg er bare erlig, jeg mener, vi du komme 60 ganger i året for å hjelpe dem" sa Harry.
"Haha, jeg tror ikke det skal bli sånn Harry, du overdirver" sa Amy. Vi lo.
Liam POV
Jeg satt med Zayn i felleshuset i min leilighet. Vi hadde dratt tilbake. Altså bare meg og Guttene, Amy, Ruth og Nicola. Niall, Lilly og Tvillingene var hjemme.
Klokken var noe med 10 og skulle legge meg snart. Jeg bare ventet til Zayn skulle gå ut. Han hadde ingen internett i sin leilighet. Han låner min. Ingen vet min internettkode, jeg skrev den til han uten st han så. Og han sksl glemme nettverket når han er ferdig, og jeg skl se mens hsn gjør det. Vi har egentlig internett nede i fellesstua. Men vi har brukt den så mye så den har blitt så treg og ingen vil betale for å gjøre den bra igjen. Men det som er bra er at hos Nialy er det nesten alltid bra internett og den kommer automatisk når vi er der. Så det er en fordel å gå på besøk hos dem. Men der er vi sjeldent. Siden det er nå deres hus, med mitt rom i. Vell, vell, jeg skal aldri sette ned det rommet. Jeg eier 1/4 av det huset. De eier tredjedelen. Men aldri kommer de til å merke det. De er et par, nå må de se på det som deres hus.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved