Lilly POV forsetter
Flashback END
På Wanted, 30 minutter etter
Jeg hadde fortalt Niall alt Cameron hadde spurt meg om. Niall hadde sagt at jeg ikke måtte møte han igjen. Siden han hadde samme tanke som meg.
"Hva var det siste han sa til deg igjen?"
"At Mine svar vil ikke vare lenge"
"Hva er det egentlig han mener med det?"
"Jeg vet ikke Niall"
"Vell, det er vertfall noe, men jeg er usikker om det er noe bra, eller noe dårlig"
"Det er komplisert, Niall - Komplisert"
Amy POV
Paul hadde kommet forsent. Her har vi ventet i over 30 minutter. Hva er det han holder på med? Vi så han komme inn døren. Jeg og Harry satr i sofaen og bare finket med hendene eller noe.
"Hei, sorry for den lille forsinkingen"
"Den lille?!?" småropte Harry.
"Jeg måtte få gjort moe viktig før jeg måtte komme hit"
"Og hva var liksom det"
"Det var en katt som satt i et tre, og jeg reddet den ned, nå kommer jeg til å være på forsiden til alt media" sa Pauk og poserte til et eller annet usynlig kamera.
"Åh, serriøst" freste Harry.
Paul sluttet å dagdrømme og fulgte med på oss igjen.
"Uansett, jeg er her for å snakke om karieren til musikken"
Til musikken?
"Hva?" sa jeg.
"Du vet, musikk har også en karriere, noen kommer ut" sa han og smilte lett til meg.
"Noen kommer ikke" sa han og glodde litt på Harry.
"Og hvorfor akkurat gir du ikke et like fint smil til meg?"
"Jo fordi, 2 av våre sanger har misslyktes, en på grunn av Louis. og en på grunn av Harry,"
"Hva gjorde Louis"
"Vell, vi kunne tjent masse penger, ved å være med på en av videoene til Macklemore og Ryan Lewis, han ble med" han pustet litt.
"Og hva skjedde videre"
"De holdt på med og ordne videoen, de holdt på med og samarbeide om at hvordan videon skulle være, og med en gang Louis fikk vite at en fremmed gammel dame med masse rynker som skulle få kysset han på kinnet,"
"Ja..."
"Sto han over"
Jeg begynte å le hysterisk. Wow, typisk Louis.
"Vet du Amy?"
Jeg stoppet litt å le. Jeg nikket litt.
"Akkurat det samme reaksjonen som du gjør må, gjorde Harry når han gikk vite det"
Jeg fniste litt og så på Harry og smilte. Han smilte litt tilbake.
"Men hva var det du skulle si videre da"
"Vell, som jeg sa, Nummer to er Harry, Kanskje jeg tar feil nå. Men det Var Ariana som kom til meg og sa opp låten, hun stoppet slt vi hadde jobbet med, og nenvte et navn"
"Harry" fortsatte han.
"Hvorfor meg? Jeg har ikke gjort noen som helst ting"
"Men hun kom jo til meg og sa st det var på grunn av deg"
"Hva sa hun da?"
"At du planla bare å være med på denne avtalen bare for å få penger, også hadde du gjort noe mot henne, som såret henne, og hun ble sur, også sa hun at Harry, Hadde sagt stygge ting til henne og sånne negative greier" sa Paul.
"Paul?"
"Ja"
"Tror du på det hun sier, enn på Harry"
"Jeg vet ikke, jeg må ta det opp med dere, for å vite om det var sant eller ikke."
"Vell, ikke skyld på Harry,"
"Vell, derfor skal jeg spørre Harry, er det sant"
Harry svarte ikke. Han trenger ikke si noe heller. Det var ikke hans feil at Ariana var en total Biatch. Den jenta der, splittet oss. Vi måtte gjøre noe. Skal vi bare la henne komme mellom oss på grunn av en sang og alt hennes Stygge greier. Ariana burde virkelig se inn i øynene til skammerens datter. Hun er en skam. For oss. Men kanskej ikke mot andre. Jeg skjønner egentlig ikke. Hvorfor gjorde hun dette mot oss - mot meg. hun gjorde alt for å gjøre meg sjalu og sånt. Hva har jeg gjort mot henne. dette er faktisk første gangen jeg tenker på det. Derfor skal jeg finne ut av det senere.
"Paul, har du snakket med Ariana egentlig" spurte jeg. Fordi jeg håper virkelig ikke han tror på Ariana mer en på Harry. Harry er en bra fyr. så han får egentlig ikke skylde på han. Han har ikke gjort noe. Han har bare stått opp for meg. Han sa rett ut til Arian hva han mente. og det er faktisk bra av han. Han gjorde faktisk ALT for p få meg tilbake, så derfor, skal han absolutt ikke skylde på Harry.
"Ja, jeg har snakket litt med henne"
"Når"
"Ehm, for noen dager siden"
"Okey"
"Men Harry, jeg stilte deg et spørsmål, er det sant at du er slem mot Ariana, eller ikke"
"Nei"
"Så hva er dette da?"
Han tok hånden sine i bak lommeen og tok noe opp.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved