Del 96

377 15 2
                                    

{ Ja, dette er da siste delen av Tvillinger 3, håper dere nyter delen, Og denne skal ha de Fire Personene som egentlg skal være mest i hoveddel i denne boken.

Liam. Amy. Niall. Lilly.

Det skal være deres Point Of View i denne delen. Og den skal handle om bryllupet.

Enjoy❤️ }

Del 96: "Happy Ever After"

Liam POV

Jeg sto foran speilet og ordnet litt på meg. Jeg skulle være Niall'a Bridesmate så jeg var virkelig spendt. Jeg hadde invitert Tara til å komme. Hum hadde takket ja.

Klokken var 9.30am og alle var våken. Niall hadde kommet innom for å skjekke om alt var klart. Også hadde han dratt til kirka. Amy, Ruth og Nicola var hos Lilly. De hadde også alt klart. Alle vi guttene hadde spist og vi ventet på at vi skulle dra klokken 10 for å velkomme Gjestene. Egentlig er det jeg og Nicola som skal gjøre det. Bryllupet starter klokken 11am som ev vanelig Adventist kirke gjør.

"Kom ann gutter, vi må dra nå" sa Greg fra gangen nede.

Jeg gikk ut av rommet og ned trappene og møtte de sndre guttene spm vsr klar nede i gangen.

"Er alle her" sa Greg.

"Mhmm" sa vi og nikket.

"Greit, da kjører vi" sa Greg og åpnet døren og vi gikk ut og til bilen.

*

Vi annkom kirken. Jeg og Nicola sto med utgangen og ventet. Det var ennå 5 minutter igjen til klokken var 10 så vi sto og pratet om hva som skulle skje og alt. Vi gledet oss mye.

Niall POV

Jeg sto i et rom forsn speilet og ordnet på dressen med Harry vd meg. Han hadde ordnet håret mitt. Funnet fram dressen til meg. Han hadde hjulpet meg me det jeg trengte hjelp til. Det var veldig bra og ha en støtte som alltid er bak. Det er fortsatt en time til Bryluppet. Vi skal hjelpe litt til og ordne i kirken. Finne fram ringene og alt det. Presten tok av seg det som skulle være der vi skulle stå og det. Vi skulle bare ordne der de skull sittenog alt dekorasjonen, siden det var gudtjeneste igår her. Så vi kunne ikke komme hit og ordne mens de var her, uanaetr var jeg allerede opptatt så.

Jeg vsr virkelig spent. Endelig - skal jeg få gifteeg med jenta jeg elsker, Og vil gjøre det for alltid og alltid. Ingenting skal få skille oss. Ingenting.

En halv time hadde gått. Det strømmet inn med folk. Jeg gikk øye på mamma og Pappa. Og foreldrene til tvillingene. De smilte til meg. Jeg vinket raskt. Jeg sto oppe der med Louis og Harry og pratet med presten. Vi måtte snart stille opp og sånn.

Amy POV

Jeg var på et rom med Lilly og ungenefor å skifte og ordne oss klare. Ungene lå klare i en trille Nicola skulle dytte. Mens jeg og Ruth kaster ut rødrosa blomsterblader.Jeg var klar allerede. Jeg hadde sko og alt. De gjaldt bare Lilly nå.

"Amy, kan du sminke meg?" spurte hun.

"Ja, klart, bare sett deg så skal jeg ordne alt" sa jeg og smilte.

"Tusen takk, du er bare best" sa hun og smilte. Jeg tok frem toalettmappen og sminket henne lett med Foundation, Maskara, Øyenskygge, Litt rød leppestift og blusher. Jeg ga henne et speil.

"Det ser helt fantastisk ut, tusen takk" sa Hun.

"Vær så god, nå kan vi ordne håret ditt." sa jeg. "hvordan vil du ha det?"

"Du bestemmer" sa hun.

"Okey" sa jeg og fant fram en krølltang. Jeg krøllet håret hennes i små bølger og la det bsk på ryggen hennes.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now