Lilly POV fortsetter
"Jeg tror ikke du elsker meg, Lilly, men som venn kanskje," sa han. Jeg tok armene mine bak ryggen hans.
"Jo, jeg gjør det," sa jeg. "Neida, jeg bare kødda," sa jeg og dinglet litt rundt. Jeg falt nedover. Jeg var klar til å skjenne all grusen. Men jeg følte ikke bakken. Jacob hadde tatt meg. Han holdt frtsatt rundt midjen min. Han tok meg opp igjen. Jeg bare så inn i de lysende, skinnende og glittrende havblåe øynene hans. Det var ikke sol her en gang. JEG lente meg sakte fremover for å kysse han. Leppene våres møtes og vi kysset.
"Mmmm," sa jeg bare. Jeg skjente smilt hans. Kyssingen gikk egentlig over til tungekyss. Jeg trskk meg unna han og smilte litt, han gjorde det samme.
"Mark Jacobs, for en tunge du hadde der!" Sa jeg og lo. Han bare lo han og.
"Haha. Bare la oss gå hjem," sa han og dro meg med seg.
"Åhh, det er så slitsomt å gå i høyheler" sutret jeg.
"Du klager for mye når du er full," sa Jacob.
"Jeg er ikke full jeg, jeg er edru," sa jeg.
"Åh. Virkelig, ser du det planken der," sa han og pekte på en planke som sto på bakken. En tjukke og stooor planke.
"Jaa" sa jeg.
"Jeg vil at du skal blansere på den," sa han.
"Greit for meg, jeg kan balansere på den tjukkebolle planken, fordi jeg er hundre prosent edru" hvisket jeg. "HUNDRE OG TI PROSENT!!!" ropte jeg etterpå. Vi stoppet forann planken.
"Bare å begynne," sa han.jeg gikk opp på planken. Mark's synsvinkel: lilly gikk opp på plnken, hun hadde ingen balanse, hun holdt jo på å falle av! Jeg sto der og lo av henne, hun har ikke kontroll. Hun datt ned og gikk opp igjen. Hun gikk de siste skrittene i ubalanse og gikk ned. Marks' synsvinkel end.
"Ser du, hundre prosent edru." Sa jeg og smilte. Jacob bare lo.
"JaAaa, hundre prosent edru liksom," sa han.
"Ikke noe liksom du, du vet jeg kan ta deg," sa jeg.
"JA, løp etter meg da," sa Jacob og begynte å løpe. Jeg løpte etter, han va så langt fram.
"Ikke løp så fort da," sa jeg. Han stoppet.
"Du er treg," sa han og tok armen sin rundt skulderen min.
"Mer Voli takk," sa jeg høyt.
"Li, du er gal" sa Jacob og lo.
"Hva med deg da, jb (JacoB)?" Sa jeg.
Morgen, klokken 11.11am
Jeg strekte meg sakte og holdt håndene min på hodet. Det dunket så hardt. Ruth hadde gått ned for å hente Paracet til meg. Jeg tenkte på dagen igår. Var ikke jeg med Jacob på fest? Eller? Jeg tror vi kyssa, jeg vet ikke helt, tenkte jeg. Jeg tenker på det senere, jeg har vodt i hodet nå. Ruth kom inn på rommet og ga meg et kaldt glass med vann og den lille pillen (paraceten). Jeg kastet fort pillen i munnen og drakk vann og svegte det.
"Du burde være glad du har noen som passer på babyene dine mens du er ute eller gjør noe annet," sa Ruth.
"Ja, tusen takk! Jeg er en dårlig mor," sa jeg.
"Neida, du er ikke det, det er bare sikkert fordi Niall ikke er her," sa Hun.
"Ja, sikkert," sa jeg. Jeg kysset Jacob. Jacob Jensen.
Jacob er ikke fra England. Han er fra Toronto i US, så han er ikke fra UK. Nesten det samme som Amy. Amy er britisk, men hun er halvt Amerikansk. Men det høres egentlig bare ut som hun var fra London. Som hun er.
Amy POV
Jeg satt alene på romemt mitt, jeg ville ikke være nede. Jeg ville ikke være her lenger. Men jeg vil egentlig ikke gå fra Gemma, hun er så koselig. Jeg har valgt feil fyr, og jeg må ordne opp i det. Jeg kan egentlig ikke fa--. Tankene mins ble avbrutt. Noen banket på døren.
"Kom inn," sa jeg. Døren ble åpnet.
"Hallo,"
{ når jeg leser står det bare be first to comment på kommentarer, ser jeg riktig?
Xx irene😊 }
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved