Del 16

759 22 3
                                    

{ jeg har fikset del 14, den hadde ikke lagret seg, aå jeg hadde vært smart og kopiert den og lagt den på notater. }

Jacob POV fortsetter

"Lilly, jeg må si deg noe"

"Hva som helst,"

"Ehh, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det egentlig"

"Kom igjen"

Jeg pustet litt ut og inn.

"Jeg.." Servitøren kom og avbrøt meg. Jeg pustet lettet ut. Jeg ville ikke klart å si det uansett.

"Dere glemte å bestille drilke, undksyld meg, hva vil dere ha av drikker her" spurte André.

"Sprite takk" sa jeg

"Det samme" sa Lilly.

"OK, det kommer" sa han og forsvant for vekk.

Lilly satt fortsatt og pirket i maten sin. Jeg så rart på henne, hun så bare ned.

"Lilly, er du ikke sulten" spurte jeg.

"Jeg tror ikke det" sa hun.

"Hvorfor?" spurte jeg.

"Kan jeg spørre deg om noe?" spurte hun. Jeg nikket. "det virker som om du har forandret deg så mye, du er jo ikke den gamle Jacob Campbell Bower lenger. Du er ny, og jeg et jo ikke dine forandringer, jeg er litt redd for det,"

"Lilly, det er ingenting å bekymre deg for, jeg er meg, den vanelige meg. Kanskje jeg kan innrømme at jeg kanskje flørter med mange jenter, jeg er ikke så nerd lenger, og jeg blir jo kåt av og til, men jeg er fortsatt meg,"

"OKda" sa hun. Hun sluttet å prike i maten, min spiste små og bittesmå biter. Jeg så på henne, men så kjapt ned på min egen mat når hun så opp. André kom tilbake til oss.

"To glass Sprite" sa han og ga oss de.

"Takk," sa vi. han blunket og gikk.

Amy POV

Klokken 8.20am

Jeg slo på TV'en for å se på UK Insider *sladre og nyhets program*. Den begynte med å snakke om Miley's turneer og alt det der.

"Idag blir One Direction's Harrt Styles blitt sett på kino. Styles har blitt sett gående med Ariana inn der. Er ikke Harry sammen med en annen, Er han blitt utro. Ariana har slått opp med sine kjærster og har nå kommet til Harry, utnytter hun han. Vi kommer tibake om 1 time og ser hvordan det har gått med de, (og så babler videre)"

Jeg visste det. Den billetten var for de to. Harry er en tosk, nei, han er ikke det. Han er en IDIOT! Jeg er gøad jeg ikke stoler på han lenger, jeg visste denne tiden ville komme.

Louis kom med trappene.

"Hei" sa jeg.

"Hei, hva ser du på"

"Ehh, Hollywood insider" løy jeg. Jeg ville ikke at han skulle tro at jeg følger med på Harry.

"Åhh, ok"

Han satte seg ned ved siden av meg.

"Aå, hvordan går det med familien?" spurte jeg han.

"Jeg var nettopp oppe og pratet med mamma, "

"Er du og Jay uvenner nå"

"Jeg er ikke sikker, men jeg er sikker på at Mark og Mamma prater sammen."

"Set vil ordne seg Louis, jeg vet det, du må bare si til dem hva du føler, de har ikke skjønt noe enda"

"Takk, jeg skal huske det"

1 time senere

Det ver bare meg på stuen. UK hadde startet, de skulle begynne prate om han.

"Harry og Ariana har nettopp kommet ut av kinoen. Vi har filmet hva fe har gjort mens de var ute av salen, se her"

En video av de to som kom ut av salen hånd i hånd. 'Jeg visste at han skulle være utro, dumme lille gutt'. De satte seg ned ved gangen. De bare pratet. Jeg så nermere på skjermen, og følgte nøye med.

"What the heck??!"

{ den her delen skulle vært publisert igår, meeeen, jeg sovna, jeg var så trøtt, så sov jeg på mobilen min

Idag drar jeg jo. Vi drar må snart, jeg kan skrive mens jeg er på flyet kanskje.

VOTE&KOMMENT

Luv u all

Xx Irene😃 }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now