Harry POV fortsetter
"Gjorde hva?" spurte Amy.
"Ehh, Hun kysset meg, også gikk du fort vekk" sa Jeg.
"Hun gjorde hva?!" sa hun igjen.
"Hun ky--"
"Jg hørte hva du sa?" Sa Amy.
"Det er ikke min feil" sa jeg. "hva skal vi gjøre med dette? kommer du til å bli med meg til Chesire?"
"Jeg skal ta henne igjen!" sa Amy og knytet neven sin.
"Og hva med Chesire?" sa jeg.
"Jeg er fortsatt sur på deg, men jeg må bli med deg, så ja. men er fortsatt sur" sa Amy.
"Tusen tusen takk!" sa eg og kysset henne raskt på munnen. Hun bare så på meg og la fra seg koppen med vann hun hadde og gikk ut. Hun kommer til å ta ordentlig hevn på Ariana. Jeg overhørte faktisk samtalen deres. Det var en god en egentlig. Jeg vil at du skal treffe en buss, hehe.
Lilly POV
"Så blir du med Harry da?" spurte jeg Amy.
"Ja, jeg har ikke noen andre steder, dere skal jo være med familien" sa Hun. Vi satt på rommet mitt med Ethan.
"Men hva skal du gjøre med Ariana?" spurte jeg. "hun kysset jo Harry"
"Vent å se, jeg må ta ordentlig hevn" sa Amy.
"Du bryr deg ganske mye om Harry. Du tar hevn på de som prøver seg til og med." Sa jeg.
"Vell, det er jo sånn jeg er så" sa Amy og så på Ethan som lå på sengen og så på oss.
"Ja, og du må aldri forandre deg" sa jeg. Hun nikket.
"Men hva med Zayn da, har du fikset opp med han eller?" spurte Amy.
"Ehh, Nei, men han kan jo ikke gjøre noe med det. Jeg og Niall er gift, men to Tvillinger, det er for sent. Han finner sikkert noen pene jenter når han reiser hjem" sa Jeg og fniste litt.
"Det har du rett i, han må finne seg en annen. Lilly Payne er opptatt" sa Hun. "jeg mener Horan, det er litt rart men du er jo tvillingen til Liam og du kommer til å leve opp med Horan, ikke Payne."
"Ja, men det blir sånn. Jeg elsker Niall, og han elsker meg" sa jeg. Vi hørte Ethan bæsje i bleien sin. Jeg og Amy så rart på hverandre.
"Det er flere ting som er slitsomt med å være mor, ikke bare dette" sa jeg og sto opp og tok Ethan med på toalettet. Jeg la han forsiktig ned på Stellebordet og skiftet på han.
Imorgen er siste dag på Studio før vi reiser.
Studio, klokken 3.35pm
Amy POV
Jeg skal ta min hevn på Ariana. Jeg tror ikke hun hadde pusset ørnene sine godt nok når jeg fortalte henne at jeg tar hevn. Ariana sto jo allerede og snakket med Louis. Wæw, skal hun prøve seg på alle nå! Jeg gikk mot de.
"Ariana, kan jeg snakke med deg!" sa jeg. Hun så på meg.
"Nei" sa hun bare og så på Louis igjen. Jeg tok armen hennes og dro henne med meg.
"Du tok hevn på meg, du sksl få tilbake det du har gjort" sa Jeg.
"Og hva har jeg gjort" sa hun.
"Du kysset kjærsten min" sa jeg.
"Og hva skal du liksom gjøre med det?" sa Ariana.
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved