Del 17

763 21 3
                                    

{ Jeg tenkte jeg skulle sette de 3 delene jeg hadde skrevet sammen, sånn at delen blir lengre..

Eller....

Jeg ville bare prøve det😂

Enjoy. }

Amy POV fortsetter

"What the heck??!"

Hva er det de egentlig gjør? Det ser mer ut som om de hvisker. Harry tok armene sine på Ariana, Ariana tok dem over nakken. HARRY kysset henne! Jeg har hatt rett hele tiden. Ariana kysset med. Kamera folk og sånt var der, men de brydde seg selvfølgelig ikke. De sto opp og gikk ut av kino'et. Videon stoppet og damen begynte å prate igjen. Dumme UK insider, altså den we ikke dårlig, men Harry og Ariana er det. Jeg kommer ikke til å like Harriana.

Morgen, 10.45

Lilly POV

Begge ungene gråt oppe på rommet mitt. Jeg sto sakte opp fra stolen og gikk ut av kjøkkenet. Jeg gikk opp trappene og gikk inn på mitt rom. Jeg tok opp begge to. Jeg åpnet litt av genseren min og ammet begge to. Det tok tid før de ble ferdig. Jeg la de på sengen og gikk for å hente klær ril dem.

Til Emma tok jeg en rosa body, et parr strøpebukser, et parr sokker, en varm OnePiece, og en sånn smekke rundt halsen. Til Ethan tok jeg en hvit body, en blå Grå varm joggebukse og en blå ullgenser. Og en smekke selvfølgelig. Jeg tok på begge klærne og løftet de.

"Dere er heldige dere er skikkelig lett, ellers ville jeg bare løftet en om gangen" sa jeg og gikk.

Ruth var nede på stua når jeg kom dit. Jeg satte meg ned.

"Kan jeg ta en av dem" spurte hun.

"Ja, bare ta en, jeg vil helst ikke velge for deg, siden begge to er like viktige"

"Okey" sa hun. Hun tok fort opp Emma. Emma så på henne. De var ikke redde, men bare vent til de blir større. De kommer til å kanskje gråte når de ser noen som er på vei til å løfte dem.

"Du Lilly?"

"Ja"

"Er du sammen med Jacob?"

"Nei!"

"Er du sammen med Niall da?"

"Ja, men han er jo i Mullingar"

"OK"

"Hvorfor lurte du egentlig?"

"Jo, jeg må bare spørre litt"

"Ehh, OK"

Hun ga meg et lite skjevt smil før hun så på Emma igjen.

"Men kan du og Nicola sitte barnevakt idag?" Spurte jeg.

"Når"

"Klokken 6.00pm?"

"Ja! Ok, hva skal du gjøre"

"Jeg skal ut på en fest"

"Er ikke det litt dårlig"

"Hva?"

"Du drikker fortsatt og du er mor"

"Jo, men litt Alkohol kan vell ikke skade, du drikker jo, og du er ennå ikke mor"

"Sant det"

Jeg tok med meg Ethan på kjøkkenet sånn at jeg kunne spise ferdig.

Niall POV (kort synspunkt)

Jeg må få snakket med Lilly når vi drar tilbake. Det er egentlig 3 dager til, så vi fikk ikke vært så lenge med familien, desverre. Jeg hadde fått vite at Tyler Oakley var Directioner, jeg så det på en video. Men jeg måtte prøve å slutte å tenke på det med begynne å tenke på hva jeg skal gjøre med Lilly. Hun kan ikke deive med andre gutter når hun har unger, og Meg! Det er ikke bra, hvem skal ta ungene? Jeg kan inke velge h em av den jg skal ta. Begge to er like viktige for meg, som Lilly, hun er viktig for men, men vi kan IKKE holde på når hun oppfører seg sånn.

Tvillinger 3Where stories live. Discover now