Del 62

468 20 2
                                    

Harry POV

"Det er et valg du må tenke på egen hånd"

"Ja jeg vet, men det blir litt vanskelig"

"Hm ja, tenk på det"

Amy sto opp og gikk ut av rommet. Kanskje det riktige er å slutte i bandet. Eller fortsette, for guttenes skyld.

Hva burde jeg velge?

Niall POV

Vi satt og ventet på svaret ute på venterommet igjen. Vi hadde ventet kjempe lenge. Lilly hadde fått vann å drikke, men det hjalp ikke, hun hadde bare gulpet det opp igjen.

Dr. Cliff kom tilbake og ba oss følge han igjen. Vi sto opp og gikk etter han. Vi gikk inn på det samme rommet vi var ista og satte oss ned.

"Ja, vi har sett røngenbildet og ifølge det er det ingenting galt. Men ifølge testene er det noe Lilly har spist, vi kan ikke undersøke nå siden hun har det så vondt, så vi har satt inn noen piller hun kan ta 1 gang daglig"

"Tusen takk"

Hun ga oss ark til resepten og smilte.

"Tusen takk doktor"

"Bare hyggelig, det kan hende at hun nå bare får sove å være rolig sånn st det går over, drikk masse vann, og hun må prøve og ikke kaste opp for mye, da mister hun vekten og da kan det bli vanskelig å få den tilbake"

Jeg nikket og tok med meg Lilly ut.

"Hørte du hva hun sa?"

Hun nikket. Vi gikk ut til bilen og var på vei mot apoteket får å få medisin'en.

*

Lilly lå i sengen og slappet av. Vi hadde kommet hem, og hun hadde kastet opp hele 3 dager. Stakar. Men det kommer til å gå over.

"Lilly, vennen, jeg går ned, send en tekstmelding om du trenger meg eller noe"

"Okey" hørte jeg svakt. Jeg strøk henne over håret og kysset henne på pannen. Jeg sto opp fra sengekantet og gikk utav rommet. Jeg lot enden stå litt åpen og jeg gikk ned til stua og satte meg i stua. Louis og Liam satt sammen. Har de blitt venner etter krangelen. Vell fort.

"Er dere venner igjen?"

"Jepp, han fortelte sin sannhet, og vi ble venner igjen" sa Liam.

"Bffl" sa Lou.

"Haha, bra for dere da?" sa jeg.

"Hvordan går det med Lilly da?" Spurte Lou.

"Hun er syk?" Sa jeg.

"Syk?, hvorfor sa du ingenting?" sa Liam.

"Vell vi dro til lege vakten også har hun kastet opp litt for mye" sa jeg. "at dere ikke har merket det, vertfall deg Liam."

"Hun kommer jo til å miste vekten, stakkar"

"Ja, men det kommer til å gå bra" sa Lou.

"Mhmm"

Neste morgen, klokken 10.30am

Amy POV

Jeg våknet opp på gjesterommet og gjespet høyt. Jeg hadde en veldig fin drøm. Jeg var alene og lykkelig i min egen verden, jeg kunne gjøre hva jeg ville, jeg bestememte alt. Det var jeg som lagde Grunnloven selv. Gode tider.

Jeg sto opp av sengen og tok morgenkåpen som lå på gulvet. Jeg gikk ut av rommet og inn på toalettet. jeg gikk på do og vasket fingrene, jeg vasket ansiktet og tok på meg daily Cream på ansiktet. Jeg tok på meg litt sminke og gikk ut av toalettet. jeg gikk tilbake på rommet for å skifte klær. Jeg tok frem en blå jeans, en hvit singlet, en blå hettegenser og sokker. jeg tok på meg klærne og gikk på stua. Ingen her. Jeg gikk inn på kjøkkenet og så Liam, Zayn, Louis og Harry. Lilly og Niall bor jo sammen. Kanskje jeg tar en tur innom de etterpå.

"God morgen" sa jeg.

"God morgen" fikk jeg fra Zayn, Liam og Harry.

"Mornings" sa Louis. Jeg smilte og fikk mot kjøleskapet. Jeg tok ut et kaldt eple og ost og smør. Jeg tok frem brød og kniv (kniv..hahahah🔪). Jeg ordnet maten min og satte meg ved guttene. jeg er eneste jente her. Men det bryr meg jo ikke. Vi er jo Bffl så, det går fint for meg.

*

Jeg åpnet døren til stua og så Lilly satte på sofaen med et teppe rundt seg og en bøtte foran seg.

"Hei" Sa jeg.

"Hei" sa hun og smilte.

Jeg satte meg ned ved siden av henne.

"Så hvordan går det med magen, har du spist Noe"

"Ehm, nei jeg føler ikke til å spise, og vet jeg ikke mer"

"Ta av deg teppet, så skal vi se om du må gå fra størrelse Medium til Small."

Vi lo sammen.

"Ta den av da"

"Okey"

Hun tok av teppet og jeg så på henne.

"Oh. My. Gosh."

"Hva?"

"Du burde begynne å spise litt mer, imorgen, så skal jeg bestille deg junk food, så kan vi spise"

"Jeg tror ikke jeg vil spise i det hele tatt"

"Har du fått anoreksia eller?"

"Nei, helst ikke"

Mobilen min fikk varsel mens jeg pratet med Lilly. Jeg skjekker den. Det var en melding fra Mamma.

Kan du komme hjem? Det er noe jeg vil vise deg❤️

~ Mamma

Jeg sendte tilbake.

Okay😘

"Du jeg må gå nå, mamma sendte melding"

"Okey, kom tilbake om du har lyst"

"Kommer tilbake vis jeg får tid"

Jeg sto opp og gikk i gangen og tok på meg klærne. Jeg gikk ut til bilen og starter den.

*

Jeg parkerte i innkjørseln og stoppet bilen. Jeg gikk ut av bilen og gikk mot døren. jeg dingte på den og ventet. Mamma åpnet døren.

"Amy vennen, kom inn" jeg smilte til henne og gjorde som hun sa. jeg tok av meg klærne og gikk inn på stua.

"det er noen vi vil du skal møte"

Jeg så gutten i sofaen snudde seg mot meg.

"Tyron?"

{ jeg glemte det nesten.

GRATTIS MED DAGEN👍❤️ }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now