Del 7

814 20 0
                                    

Harry POV

"Hva var det Ariana sa til deg?" spurte Amy.

"Ehh, du vet musikk video" sa jeg. Hun nikket. "det skal bli det."

"Hva er så overraskende med det, dere har lagd mange andre musikkvideoer." sa Amy.

"Ehh, Jeg og Ariana må Kysse" sa Jeg. "Og Paul fikk meg til å skrive på en kontrakt."

"Hva! men....men" sa hun.

"Jeg et, jeg kan ikke tro det jeg heller" sa jeg. "men la oss ikke bry oss om det nå, vi skal på en liten ferie, vi må slappe av."

"Ja, du har rett, ikke tenk på det" sa Amy. Jeg kysset henne på kinnet.

"Er du ennå sur på meg?" spurte jeg.

"Kanskje det" sa Amy.

"Men det er jo ikke noe kanskje, si ja eller nei" sa jeg.

"Janei" sa Amy og lo.

"Haha, jeg tror ikke det heller går. Men du kommer ikke til å bli sur på meg så lenge" sa Harry.

"Hva har du funnet på da?" spurte Amy.

"Hemmelig" sa Jeg og smilte.

Liam POV

Jeg, Lilly og babyene satt på privatfly, sånn at det ble enklere for Lilly å ta av kidza. Uansett var det ikke plass på flyet til Wolverhampton og den gikk eller ikke idag så, Vi fikk en av privatflyene.

"Trenger du hjelp eller?" spurte jeg Lilly som satt og så stressfull.

"Hva om jeg ikke klarer to babyer på en gang!" sa Li.

"Du får jo hjelp" sa jeg.

"Av hvem da?" sa hun.

"Av meg selvfølgelig, og mamma og søstrene, og kanskje pappa" sa Jeg.

"Vell, vi får håpe på det beste," sa Hun og smilte skjevt.

Det er egentlig under en time igjen til vi lander. Men det føles ut som flyet går så tregt selv om det går sånn passe fort. Jeg får så vondt i hodet av flyet, og gråtingen på samme tid. Lilly tok opp Emma.

"Kan du holde henne?" spurte Lilly.

"OK" sa jeg og tok Emma. Ethan gråt fordi Emma gråt og vekket han. Hun tok opp Ethan og vugget han litt, han hadde bare sovet i 15 minutter! Han skal minst sove i 1 time og 45 minutter til. 2 timer skal han sove.

Emma gråt mens jeg holdt henne. Sikkert sulten etter søvn.

"Desverre har ikke Onkel Liam bryst så du må vente til Mamma er ferdig" sa jeg og så uskyldig på henne. Li lå ET tilbake i sengen.

Louis POV

mobilen i lommen min begynte å vibrere. Jeg tok den opp. Det var noen som ringte meg. Ukjent??

Tvillinger 3Where stories live. Discover now