Del 90

329 12 0
                                    

Amy POV

Jeg og Lilly ventet til Guttene's opptreden skulle starte. Vi skulle se det på rommet mitt. Vi hadde ordnet med teppet og putene, snacks og andre nødvendige ting. Det var enda 15 minutter igjen, så vi satt på mobilene våre.

"Hva gjør du?" spurte jeg henne.

"Jeg snakker med Niall" sa Li.

"Uhh, hva snakker dere om?" sa jeg ertende.

"Bare hvordan han har det og hvordan det er her og sånn" sa hun.

"Åhh" sa jeg.

"Hva me deg da?" spurte hun.

"Jeg snapper med venner" sa jeg.

"Okey" sa hun.

Vi fortsatte å være usosiale. Til jeg begynte igjen.

"Cameron ba meg om tilgivelse" sa jeg. "hva burde jeg svare?"

"Det er ditt valg vettu, Jeg sa ja, siden han så unnskyld og snakket sant og ordentlig til meg." svarte Lilly.

"Men da burde jeg kanskje møte han, siden det er litt rart og sende på tekst uten å vite om det er sant eller ikke" sa jeg og sendte en melding om at vi måtte møtes i morgen, siden det er litt rart å si det gjennom melding.

"Vell, håper du velger riktikg. følg det du mener er rett" sa Li.

"Takk, beste" sa jeg.

"Sier du" sa Lilly og smilte.

I week later..

Thirsday, 12.35

Lilly POV

Vi ventet på st ungene og Niall skulle komme, om 10 minutter! Vi satt alle på sofaen i huset vårt (Nialy) og ventet. Jeg satt mellom Zayn og Liam, Amy og Harry satt tett til hvernadre ved siden av Louis. De hadde hendene sine klistret sammen mens de pratet. Louis smilte til mobilen sin. Har han funnet seg en kanskje? Men jeg satt hvertfall og pratet med Zayn. Liam var for opptatt med sin nye pæremobil. Han sa han skulle kjøpe en til meg neste uke i lilla. Han bestilte den på nettet i US. Han hadd ikke lete her i UK. Latsabb.

*

"Lilly!"

"Niall!"

Vi omfanget hverandre i en stor klem. Det var deilig å endelig se Niall igjen, klemme Niall, Lukte Niall og endelig få kysset Niall igjen.

Vi lente oss fra hverandre.

"Jeg har savnet deg" sa han.

"Jeg har savnet deg og" sa Jeg og vi lente oss fram for å kysse. Vi trakk os sakte fra hverandre og smilte til hverandre.

"Alle de andre er på stua, bare gå til de, jeg tar av meg ungene for en gangs skyld" sa jeg. Niall lo litt med meg og gikk ut av gangen. Jeg bøyde meg lavt for å se tvillingene.

"Hei" hvisket jeg lavt til de. Emma sov, men Ethan var våken. Jeg tok han opp fra bilstolen. Jeg løftet stolen til Emma og tok de med inn til stua. Jeg satte Emma ved sofaen og satte meg ved siden av Niall.

Niall POV

Jeg og Lilly var alene på rommet vårt. Jeg hadde fortalt henne om dagene i Mullingar, og hun hadde fortelt om dagene i London. Det var deilig å ha litt tid med henne.

"Det hae vært litt kjedelig uten deg" sa jeg.

"Jeg synes ikke det har vært så kjedelig når du var borte"

"Hva?"

"Jeg mener, jeg har ho Amy"

"Så du har ikke savnet meg?"

"Så klart har jeg jo det, jeg mener ikke at det har vært gøy mens du var borte. jeg mener at det har ikke alltid vært like kjedelig, jeg har tenkt på seg mye, men jeg har jo også Amy, som holdt meg i selskap, skjønner du"

"Ja, jeg skjønner"

"Bra"

Hun smilte og kysset meg raskt.

"Så kort, man kan ikke få sakt Ordet Et for hvor for du kysser meg." Sa jeg,

"Haha, hva skal man klare å si da?"

"Niall Horan"

Hun lente seg fram igjen og kysset meg så man kunne si N H.

"Bedre?"

"Bedre"

Jeg smilte mens jeg så hva hun holdt på med på mobilen hennes. Hun la den vekk når hun merket jeg bare så på. Også følgte hun med på me i stedet.

"Vet du hva vi skal gjøre på imorgen?" Sa jeg.

"Nei" sa hun.

"..

Tvillinger 3Where stories live. Discover now