Del 34

591 18 2
                                    

Amy POV fortsetter

Amy

Er du og Jamie sammen?

Hun tok tid, før hun sendte igjen..

Eleanor

Hvorfor spør du? Du har ikke noe med det å gjøre en gang!

Ha! Hun cheater faktisk.

Amy

Bare svar meg!

Eleanor

Okey, jepp, jeg og kjekke Jamie C. B. er sammen. Og vis du bare gir et lite hint til Louis om at vi er sammen, får du bare vente å se hva som skjer.

Amy

Oja, så jeg skal bare holde kjeft?! Mhmm..

Jeg tror ikke hun svarer etter dette. Jeg la fra meg mobilen og så på tv istedet. Hun er faktisk utro, det kommer egentlig ikke dom et sjokk for meg, Hun er bare seg selv.

Jacob POV

Jeg gikk opp trappene og mot døren til mitt rom. Lilly satt der og gjør noe. Jeg vet ikke. Jeg så på døren. Kanskje jeg burde banke på? Det er jo mitt rom så jeg kan ho bare gå inn? Nei, det er jo gjest der, så jeg burde ikke. Jo, det er ikke farlig sikkert, hun er sikkert bare på mobilen sin.

Jeg åpnet døren. Lilly hylte kort. Jeg skjønner hvorfor. Hun holdt på å skifte klær? Hun sto i bare Joggebukse og holdt på å kle på seg singlet.

"Du skremte meg" sa hun.

"Du skremte meg tilbake" sa jeg og holdt på hjerte mitt.

"Hvorfor banket du ikke?"

"Fordi jeg tenke du ikke gjorde noe spesielt, men så skifter du"

"JA, fordi jeg ville være i varme klær,"

"Vell da skal jeg huske det da"

"Takk"

Jeg gikk mot senga og la meg ned. Jeg tok min gamle iPad 2 og åpnet den. Jeg gikk på Safari, og søkte på filmer på kino her i WH. Jeg så nedover etter noen filmer så går imorgen. Kanskje det ville vært kjekt å se en film.

*

Lilly hadde lugget seg ved siden av meg og var på sin egen mobil.

"Du Lilly?"

"Ja"

"Blir du med på kino imorgen, så kan vi kanskje gå ut å spise, vis du vil altså?"

Hun tok hånda sin og knøt den sammen i min.

"Gjerne"

"Flott"

"Hvilken film ser vi?"

"Eh, det sier jeg ikke"

"Åhh! Du er så hemmelighets full"

"Haha, jeg vet"

"Jeg er nysjerrig, klarer egentlig ikke vente"

Jeg lo litt inni meg. Vi skulle egentlig bare se en gammel film egentlig.

Lilly POV

Jeg tror ikke jeg bler er så lenger. Barna kommer hjem om 5 dager, da burde jeg kanskej reise tilbake om 3 dager. Det har ho vært fint å være her og da, men jeg må jo hjem til familien min. Jeg kan ikke hjemme meg her for alltid.

"Jeg skal bare på do en tur" sa jeg til Jacob og sto opp. Jeg gikk på toalettet og låste døren. Jeg gikk mot speilet og tok fram toalettmappen min og tørket vekk sminken min.

Jeg vil helst sove snart. Klokken er 21.30. Jeg vil prøve å våkne tidlig imorgen for en kort morgenjoggetur. Jeg gikk tilbake inn på rommet igjen og la meg ned i sengen. 25 minutter, så kan jeg legge meg. Jeg merket at Jacob ikke var her lenger. Da sover jeg sikkert raskere da!

Morgen, klokken 10.11am

Harry POV

Det var bare jeg og Liam som satt rundt bordet og spiste. Niall er fortsatt på rommet sitt og Zayn sover. Selvfølgelig. Det er en vane siden Lilly dro.

"Du Harry"

"Ja"

"Kjærsten din Hasser på Amy"

"Og hva med det"

"Har du ikke tenkt til å gjøre noe med det, Amy er bestevennen din, Du vet at det var deg og hun, også ditcher du henne totalt for Ariana som du vet er uvenn med Amy, Og du har ikke gidder å gjort noe med det, Ariana sa til Amy at du ville dumpe henne, at du heller ville være med henne, vet du hvor såret Amy ble, men nei, du tenker ikke over hva som skjer"

"JA, Det er ikke min skyld at Ariana er sånn, jeg sa sannheten til Amy også ble hun lei seg også kranglet vi, og jeg ble også såret, jeg har prøvd å sagt undskyld men hun godtok det ikke"

"Har du tenkt til å gjøre noe med det, eller skal du bare sitte her og spise en banan som ingenting har skjedd?"

{ Har ikke fått publisert, Har vært på Amfi i to timer,

Håper DU/DERE likte delen,

Xx Ir }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now