{ #5 PÅ UNGDOMSFICTION OG #8 PÅ FANFIC<3 }
Lilly POV
"Sannhet"
"Er det sant at du fortsatt liker din elskede Niall Horan?"
"EHM, kan jeg fortelle det privat om det går fint?"
"ja, klart"
Louis ga meg et lite smil. Jeg prøvde å gi han et smil tilbake, men det ble sikkert bare en grimase. Jeg så på Niall. Han så kanskje litt skuffet ut. Jeg føler meg litt dårlig om et. kanskje det er min feil? Eller om han trodde jeg ville si nei. Liker han meg tilbake igjen? Kanskje han gjør det! Men fortsatt hadde jeg litt skyldfølelse. Jeg så på Zayn. han hvisket til meg.
"Det går fint, ikke få skyldfølelse, kanskje det er så privat"
"jeg vet ikke, Zayn"
"Prøv å ikke tenke på det, dette skal være en fin kveld, så ikke bli lei deg, OK?"
"OK"
Han klemte litt rundt meg og slapp etter hvert. Jeg smilte litt av trøsten til Zayn, det hjalp litt. Vi skal ha en fin kveld i dag, så jeg skal ikke komme inn og spolere det.
"okay, det er din tur Lilly, spør" sa Lou.
"okay. N eller S, Amy"
"sannhet"
"ville du latt Harry ha kysset Louis på kinnet,"
"ehh, jeg vet egentlig ikke men han er jo min så"
"haha, men dere, Lilly, ikke sant du fikk invitasjonen til Ollie og Jamyis bryllup, den er faktisk om 2 uker" sa Liam.
"ja, jeg hadde nesten glemt det, jeg fikk også en forespørsel fra Troye Sivan"
"hva sa han?"
"han spurte om jeg ville bli med i en av videoene hans"
"vell, det bestemmer du selv, om du vil reise til Australia vis han er der eller til United States er det diit vaslg" sa Liam.
"vell, jeg skal tenke på det, men først må det jo bli det bryllupet"
Det hadde jo vært kult å være med i video til Troye, men jeg har jo også andre ting å tenke på.
natt, klokken 3am
Louis POV
Jeg satt på kjøkkenet på mobilen min. Jeg var ikke så trøtt, siden jeg drakk litt mye redbull, mem jeg tror jeg kommer til å slukne med en gang redbull'en er ferdig å krible g lage energi i kroppen min.
Jeg hørte trinn i trappene. Trinnene kom mot kjøkkenet. Døren åpnet seg og Li kom inn. Men hun merket meg ikke. hun bare gikk mot kjøleskapet.
"Lilly?"
"Ææ" hylte hun og snudde seg.
"Hysj, folk sover, "
"Du skremte meg!"
"Jeg vet"
Hun satte seg ned ved siden av meg.
"Hvorfor er du oppe nå?"
"Vell, jeg drakk for mye redbull"
"Haha, typisk Lou"
"Vet, men du?"
"Ja"
"Det spørsmålet jeg stilte deg tidligere"
"Mhmm"
Lilly ble litt skuffet der, hvorfor det? Er hun ikke glad i Niall.
"Har du følelser for Niall, Lilly?"
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved