Del 31

640 18 8
                                    

Amy POV fortsetter

"Vi må få gjort noe med det, ellers er planen ødelagt"

Jeg gikk fram.

"Hva blir ødelagt?"

"Åhj, shit," Ariana Skvatt.

"Hva gjør du her? Står og lytter, for en taper"

"Åhh, også ble jeg en taper, du går jo med en maske på ansiktet hver dag"

"Ja, og Louis bryr seg ikke om det"

Jeg sa ingenting.

"Fordi Louis vil ikke såre deg" fikk jeg frem.

"Åjaa, du trenger ikke innrømme noe i det hele tatt, han er uansett ikke opptatt av deg lenger."

"Han er bare opptatt av Meg. Meg. Meg"

Det gikk rundt i hodet igjen.

Eleanor.

Eleanor.

Eleanor.

"Og Harry er min nå, han kom tilbake til meg, han har dumpet deg helt, han sa det til meg, at han ikke ville være sammen med deg lenger"

"Og Louis Sa Liker meg, Han ville ha meg tilbake"

Jeg kjente tårene i øyekroken. En tåre ville falle - men jeg holdt meg sterk.

"Er det sant?"

"Ja, selvfølgelig, tror du vi lyver?!"

Tåren som ville falle - falt..ned.

Jeg så på ansiktene deres. De var helt vanlige, Unntatt Ariana's ansikt. Det var et lite smil ved kroken av munnen hennes. Tårene falt. Jeg snudde meg og gikk vekk. Jeg ville ikke de skulle se meg svak. Fordi jeg vet jeg ikke er det. Men det knakk meg når det kom fra dem. De to jeg faktisk, liker meg ikke lenger. Det er ALLTID sånn. Og jeg hater det så f*ckings mye! Hvorfor dem? Jeg gikk kjempefort vekk. Folk sp på meg. Jeg så ned så de ikke skulle se svakheten min. Jeg ville ikke at folk skal se Amy Williamson som svak. Jeg vil være et forbilde for folk. Som viser at man er sterk. Og være Confident med seg selv - Er viktig. Alle har sin trygghet i seg. Men ikke alle vil slippe den ut. Det er det jeg vil folk skal gjøre.

Jeg gikk forbi en bar. Jeg stoppet. Og begynte å gå sakte baklengs. Club Spaceman. Jeg gidder ikke kjøpe alkohol det, det er mye bedre å kjøpe det på butikken, plus Tørke papir. vis jeg ikke har i veska. Jeg skjekket. Ja, våt servieter. Jeg tørket av meg maskaraen, og håpet på det beste (at jeg tørket ordentlig).

Jeg gikk mot kassen med Puff'en jeg hadde kjøpt.

(Den øllen som bruker å være på the simpson, det er en simpson øll).

Jeg betalte med kort og gikk ut. Jeg åpnet med tennene og tok en slurk. Ahh, Det får meg til å føle meg bedre.

Liam POV kort pov.

Jeg hørte alt. Alt. Hvordan kan de egentlig gjøre dette. Jeg som faktisk likte dem. Og de andre to, Jeg fatter de ikke, Jeg trodde de var på hennes lag, men de er på deres lag. Jeg kan ikke tro det.

{Dere må ha skjønt det?}

Lilly POV

Jeg var på mobilen min oppe på rommet med Jacob. Vi bare lå i sengen hans på vær vår mobil. Så sosiale.

Jeg var på twitter. Mens Jacob holdr på å skjekke Vine. Han var så opptatt av Curtis LePore og Christian DelGrosso. Jeg likte egentlig alle Macgon Boys'ene. Nash, Cameron, Matthew...

"Du må se denne!"

"En annen gang Jacob, jeg holder også på med mine ting"

"Bare se da"

"Etterpå"

Jeg holdt på å se på tweeter som innholdt Brukernavnet mitt. Jeg stoppet på en som hadde ✅(🔵)- merket.

@TroySivan:

Hi! @Real_Lilly_Payne. What do you say to please be in one of my videos in February?

Jeg screenshootet det så eg kunne tenke på det litt senere. Jeg gikk videre og så. Jacob kjedet seg og hadde lagt fra seg mobilen.

"Lilly, jeg kjeder meg"

Ta opp mobilen"

"Kjedelig"

Jeg satte meg opp i sengen. Jac gjorde det samme.

Han nappet raskt ut mobilen av hendene mine.

"Heii!!"

"Hei til deg og/å"

Jeg lo litt.

"Hva vil du?"

"Jeg vet ikke, du tok mobilen fra meg, da skal det være din tur"

Han lente seg fram og kysset meg.

"Det var det eneste" sa han. og kysset meg igjen. jeg trakk meg unna.

"Jacob! hva med vis noen åpner døra"

"Da finner de vell ut det"

"Vi går ned da"

"Okey" jeg tok hånden hans og gikk leiende ned hele veien.

De andre satt sikkert å spiste, siden det var ingen på stua.

Zayn POV

Jeg og Louis og Niall satt på matborder og spiste. Døren dingte på.

"Skal jeg ta det eller?" Sa Louis

"Neida, jeg kan ta det"

Jeg tok en bit av maten før jeg sto opp. døren dingte på igjen.

"Kommer" ropte jeg.

Jeg gikk i gangen, låste opp døren og åpnet.

"Vi må snakke"

{ Jeg er sur, og lei }

Tvillinger 3Where stories live. Discover now