Louis POV fortsetter
Liam kom stormende ned trappene ned og ved sofaen.
"Louis, hva faen er det du har imot meg!?"
"Hva er det du snakker om?"
"Du driver og slenger dritt om meg på Twitter, for hele verden, og jeg måtte slette den."
"Jeg her ikke gjort det"
"Skjekk tweetene dine, de som er slettet"
Liam stormet vekk, og jeg tok opp mobilen min. Jeg har ikke slengt noen eneste shit om Liam på Twitter, ikke son jeg vet. Jeg gikk på de forkastede og fant den som sto om Liam.
@Louis_Tomlinson
@Real_Liam_Payne is the worlds most boring person. He is so dumb in he's head, it's like he has been shot in his brain. He is so fat and ugly. And has the most worse personality in England. Oh, i said it fail, i mean United Kindom!
Hvem i h****** har skrevet dette, det er vertfall ikke meg. Siden jeg elsker Liam, han er ingenting av det som står der. Noen har hacket seg inn. Fordi aldri om jeg ville skrevet dette om Liam. og nå er Liam sur på meg, for noe jeg ikke har gjort en gang.
12.30am
Lilly POV
Jeg hadde skikkelig vondt i magen min og lå i sengen. Jeg lå bare der og stønnet. Det gjorde så vondt. Jeg hadde en bøtte ved siden av meg for sikkerthetsskyld jeg skulle ha lyst til å kaste opp. Niall satt ved siden av meg og så på meg i tristhet. Det er jo vondt å se andre folk ha vondt. Idag var det helg lørda, så ungene var i Wolverhampton hos mamma og pappa.
"Lilly, du burde gå til sykehuset" sa Niall.
"Neida, det går fint, det er bare noen små smerter" stønnet jeg i smerte.
"Vi ga deg piller, men det funka jo ikke!" Han så seriøst på meg. det vsr ganske vanskelig å se han siden jeg hsdde lynene mine knipt igjen så mye.
"Det går bra Niall," sa jeg.
"Jeg tror jeg må.."
Jeg lente meg foran bøtte og kastet opp.
"Jeg går å henter jakke til deg så drar vi" sa Niall med en gang og sto opp og gikk.
"Ughh" stønnet jeg.
Niall kom tilbake med sko og jakke på. Han hadde hentet et par av hans jakker siden de var så lette å ta på. Og et bar lette sko. Han hjalp meg med jakken og skoene og hjalp meg ned. Jeg fikk kramper bare av å gå noen få skritt. Jeg kan bare si, det gjør helt jævlig vondt.
*
Vi satt inne på legerommet og ventet på en lege. Jeg lå på sengen og lå der og holdt på magen min.
"Det kommer til å gå bra"
"Sikkert" fikk jeg frem.
En lege kom inn døren. Jeg holdt hardt rundt magen min.
"Hei, jeg er Doktor. Cliff"
En mann i 30årene hilste på meg.
"Jeg er Niall Horan og dette er konen min Lilly Horan"
Jeg så litt rart på han. Vi er bare forlovet, ikke gift.
Dr. Cliff satte seg ned og så på oss.
"Så hvorfor er dere her idag"
"Vell som jeg sa i telefonen har Lilly problemer med magen sin, hun hsr så masse kraper og sånt og vi vet ikke hvorfor" forklarte Niall.
"Vell, kanskje vi kan ta røngenbilde så kan vi se"
"Greit"
Amy POV
Jeg og Harry satt sammen i sengen var med Louis og bare snakket sammen. Zayn hadde lagt seg og Liam var ute av huset. Det samme med Nialy.
"Hva med Zoella da, er ikke hun en bra youtuber, jeg vil bare ha bra'e videoer." sa Harry.
"Nei, Ta Alfie Deyes istedet"
"Nei, du må ta Cotton Woll Ball Challenge av Zoella med Troye, den er morsom, eller så kan du ta Alfie og Zoealla på en video, de er søte sammen"
"Haha, jeg tror ikke jeg tar noen av de, jeg gidder ikke ta forslagene deres"
Vi hørte døren nede åpne seg. Det er sikkert Liam. Siden det var ingen som pratet. Vis det vsr Nialy, ville du hørt prating med en gang.
"Du burde gå å snakke med Liam" sa jeg til Louis.
"Han er jo sur på meg" sa han.
"Det er derfor du skal snakke med han,"
"Greit"
Lou dto opp og gikk ut av rommet vårt. Det ble vare Harry og meg igjen. Jeg åpnet munnen for å si noeem mobilen til Harry begynte å ringe, han så på skjermen.
"Hvem er det?"
LES LOVE AGAIN PÅ PROFILEN MIN TAKK❤️❤️
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved