Louis POV fortsetter
Det var noen som ringte meg. Ukjent?? Jeg svarte den.
L- Hallo?
U- Hei, det er Johanna.
L- Mamma? Hei! Hvorfor ringer du meg på ukjent, du har jo mobil!
U/J- Ehh, det er fordi jeg låner mobil.
L- Hvorfor?
U/J- Fordi jeg blir ikke hjemme når du kommer, Jeg er på et møte i Edinburgh.
L- Åh, men når kommer du hjem da?
U/J- Jeg vet ikke, så lenge dette varer. Men fåreløbig er det Du, Felicite, Charlotte, Pheobe, Daisy og pappaen dim, og kanskje Gerogia kommer på besøk hun også.
L- Jeg foretrekker Mark, Troy er pappaen min.
U/J- Mem jeg vil at du skal begynne å kalle han pappa.
L- Nei takk.
U/J- Vell, når jeg kommer, må du begynne å kalle Mark for pappaen din, hvor eller fikk du Tomlinson fra?
L- Jeg gidder ikke snakke om det mamma.
U/J- Men du, jeg må gå nå, jeg fikk bare låne mobilen i 2 minutter. Elsker deg.
L- Elsker deg og mamma, hade.
Jeg la på mobilen. Jeg vil ikke kalle Mark for pappaen min. Troy er den ekte pappaen min. Og Georgia er den ekte søsteren min. Lottie (Charlotte), Fizzy (Felicite), Pheobe og Daisy (tvillingene) er bare halvsøstre som dere vet. Så, jeg kaller egentlig ikke han pappa selv om han heter Mark TOMLINSON. Han er ennå ikke faren min selv om jeg har hans etternavn.
Alle sammen hjemme, klokken 10.34am
Amy POV
Jeg sov på gjesterommet i natt. Jeg fortslte Gemma hvorfor. så jeg trengte ikke si det til Anne. Jeg tror ikke hun ville latt oss uansett. Gemma fortalte det til meg.
"Ehh, Gem?" Sa jeg. Vi satt bare vi to rundt mat bordet. Harry sov ennå og Anne var ute med en av venninene sine.
"Ja" sa hun.
"Kan jeg spørre deg om en ting?" sa jeg.
"OK" sa hun.
"Hvorfor vil egentlg ikke Anne , eller Moren din, la meg og Harry sove på samme rom?" spurte jeg.
"Fordi hun er redd for at dete skal knekke sengen" sa Gemma.
"Knekke sengen? Hvorfor det?" sa Jeg.
"Vell, jeg burde egentlig ikke si det" sa Hun.
"Jo, kom igjen" sa jeg.
"Okey, Harry hadde med seg en jente hjem en ganh, og de hadde s** på rommet hans, og vi kunne høre det nede fra, og de humpet så høyt at Sengen knakk, og vi gikk opp for å skjekke" sa Gem.
"Ohh, det må være kleint" sa Jeg. Gemma nikket enig.
Lilly POV
Jeg var glad jeg hadde familie som var så interesert i å passe Emma og Ethan. De er egentlig så vidt en uke gammel. de er ennå bittesmå. Jeg satt egentlig på stuen med Nicola og så på TV. Flr kalte jeg henne Nico for å terge henne. men så begynte hun å kalle meg Humpty Dumpty siden jeg gslt så mye før. Så vi har sluttet med det. Døren dingte på mens jeg var i tankene mine.
"Jeg tar den" sa eg og sto opp og gikk i gangen. Jeg låste opp og åpnet døren.
"Suprise."
YOU ARE READING
Tvillinger 3
FanfictionSesong 3 av Tvillinger. Ting har forandret seg. Folk går fra kjærster, til unger, til forlovelse, Osv... Men går det bra med alle de tingene her. Jeg er ikke helt sikker. Se om jeg tar feil. les boken! ©2014 ireneNi All Rights Reserved